וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: גלבוע/גליל רוצה לשמור על הפסגה מול נהריה החבולה

11.11.2018 / 15:48

הקבוצה של אריאל בית הלחמי תנסה להאריך את רצף הניצחונות שלה לחמישה כשתארח את הקבוצה שהובסה בצורה קשה בירושלים (20:45, 5STARS). ראשון לציון תצא לבאר שבע שתציג את רוטברט

one

המחזור השישי בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים מעניינים נוספים. מוליכת הטבלה, הפועל גלבוע/גליל, תקווה להמשיך את המומנטום הנפלא שלה מפתיחת העונה, כשתארח את עירוני נהריה, שמגיעה אחרי התבוסה בירושלים. הפועל באר שבע, עם רוברט רוטברט בהופעת בכורה, תארח את מכבי ראשון לציון.

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נהריה (20:45, משולב ב-5STARS)

במשך יותר משבוע החזיקה גלבוע/גליל בתואר מוליכת הטבלה, לפחות עד המשחק של מכבי תל אביב אמש נגד הפועל חולון. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שמחזיקה זו השנה השנייה ברצף בתואר הפתעת העונה, רוצה להמשיך במומנטום החיובי שלה, כשבהנהלה ובצוות המקצועי יודעים כמה קשה לשמור על השחקנים באותה רמת חדות ודריכות עם הבדלים באיכות היריבות. אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים עד כה העונה הוא נתנאל ארצי בן ה-21 שרושם 6.8 נקודות למשחק ב-20 דקות בממוצע, ובגן נר מקווים כי ישמור על היכולת שלו. הציפייה היא כי 1,500 צופים יגיעו לדחוף את הקבוצה נגד נהריה.

התבוסה הקשה שספגה עירוני נהריה בשבוע שעבר בירושלים הותירה חלק מאנשי המועדון בהלם. הסגולים ידעו כי הפערים בינם לבין קבוצות הצמרת בליגת העל הם גדולים, אך לא ציפו לשבור שיאים שליליים בליגה, כפי שעשו כשהחטיאו את כל 26 הזריקות שלקחו מחוץ לקשת. היכולת של נהריה לשנות את הסגל, לאחר חילופי ראש העיר, היא לא ברורה, ובמועדון ממשיכים לעבוד עם אותם השחקנים שנראו לא טוב בשבוע שעבר. מי שכן עשוי להגיע בעסקת חליפין הוא אבירם זליקוביץ' ממכבי רחובות, ששיחק תחת מיקי גורקה בהרצליה, ושיחק בעברו בעין שרה.

נתנאל ארצי שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
מסיפורי ההצלחה הגדולים העונה. ארצי/לילך וייס רוזנברג

הפועל באר שבע - מכבי ראשון לציון (21:00, משולב ב-5STARS)

הקבוצה של רמי הדר חזרה לפני תשעה ימים למסלול הניצחונות עם ניצחון חוץ חשוב בהרצליה וממשיכה להרשים בעונת הבכורה שלה בליגת העל. בבאר שבע סיפרו מההכנה לעונה על הקשיים בלצרף שחקן פנים ישראלי לסגל, מה שהוביל אותם לפתוח את העונה עם בן אייזנהארט ורם אליאספור, והיום הם החתימו את רוברט רוטברט שאמור לפתור את הבעיה שלהם. הסנטר ששוחרר מלה פורטל הצרפתית, יערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו בליגה לראשונה מאז הודח במדי אילת נגד ראשון לציון ברבע גמר הפלייאוף ב-2017.

בעיר היין היו מאוכזבים מאוד מההפסד להפועל אילת בשבוע שעבר במשחק בו יכלו לראשונה מזה שנה לעלות למאזן חיובי בליגה. הכתומים יוצאים לבאר שבע, מקום בו חוו את אחד ההפסדים הכואבים שלהם בשנים האחרונות, כשנוצחו בשמינית גמר גביע המדינה לפני שנתיים, במטרה לנקום ולחזור למסלול הניצחונות. איתי שגב, שנפצע בקרסול לפני המשחק נגד אילת ולא שותף, ואדם אריאל שספג מכה חזקה במהלך המשחק ולא חזר אליו, התאמנו בימים האחרונים ויהיו בסגל. במועדון מחכים לתוצאות הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר שייערך ביום שלישי השבוע, כדי לדעת האם עשוי להיות שינוי בגובה התמיכה שמקבלים מהעירייה.

רוברט רוטברט שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
שוב בליגת העל. רוטברט/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully