וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ולימיר פראסוביץ' הוזכר כמועמד למקרה שספאחיה יפוטר

11.11.2018 / 8:09

למרות הניצחון על חולון, הלחץ על ספאחיה גובר ובמכבי תל אביב כבר מדברים על חלופות. ווילבקין: "אחרי השבוע האחרון, נתנו הצהרה"

one

למרות הניצחון 66:99 אמש (שבת) על הפועל חולון, במכבי תל אביב מתכוננים לאפשרות שיצטרכו להחליף את נבן ספאחיה. לוואלה! ספורט נודע שאחד השמות שהוזכרו כמועמדים להחליף את ספאחיה על הקווים בהיכל - אם יפוטר בקרוב - הוא בן ארצו ולימיר פראסוביץ'.

שחקן העבר הקרואטי (53) אימן לאחרונה את אנדולו אפס, עד שפוטר בחודש דצמבר בשנה שעברה. מאז הוא לא אימן באף קבוצה, ולאחרונה הודה שהמתין להצעה מקבוצת יורוליג. "היו לי כמה הצעות בקיץ, אבל הן לא התאימו לי כי התעקשתי לאמן אך ורק ביורוליג. לא למצוא עבודה כמאמן ביורוליג כי הרבה מאמנים טובים מתחרים על אותן משרות", אמר בקרואטיה. בשבוע שעבר, אגב, דחה פראסוביץ' הצעה להחליף את סשה אוברדוביץ' בלוקומוטיב קובאן שמשתתפת ביורוקאפ.

באמתחתו של פראסוביץ' יש כמובן הישגים רבים כשחקן, כמי שהיה חלק מהשושלת המיתולוגית של יוגופלסטיקה ספליט, אולם גם כמאמן הוא יחסית עתיר נסיון. הוא זכה ביורוקאפ בשנת 2014 עם ולנסיה, זכה באליפות טורקיה, גביעים בספרד וקרואטיה, ובסך הכל הוא אימן ביורוליג במשך תשע עונות בארבע קבוצות שונות - באסקוניה, ציבונה זאגרב, ולנסיה ואנדולו אפס.

עוד בנושא

מכבי תל אביב חזרה לנצח, והביסה את הפועל חולון 66:99
ספאחיה: "הפעם השחקנים הראו שמגיע להם לשחק במכבי תל אביב"

ולימיר פראסוביץ' מאמן אנאדולו אפס (ימין) עם טיילר הניקאט. ברני ארדוב
שוב בהיכל? פראסוביץ' בביקור האחרון בתל אביב, ב-2016/ברני ארדוב

במכבי תל אביב ממשיכים לטעון לזכותו של ספאחיה שהוא סובל מפציעות, אך הגיבוי לו הוא זוכה זמני בלבד, ובשיחות פנימיות מדברים במועדון כבר על מחליפים פוטנציאליים.

סקוטי ווילבקין סיכם את המשחק אמש ואמר: "שיחקנו חזק, רצינו לספק הצהרה אחרי השבוע האחרון, ואני חושב שעשינו את זה".

על הפציעה ממנה הוא עדיין סובל בידו: "אני מרגיש טוב יותר בכל יום, ממשיך לעבוד ומנסה לעזור לקבוצה בכל דרך שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully