וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מגיבה לראיון האמוציונלי: "זאת בדיחה, הפרמיירליג בעידן החושך"

צ'ארלי אוסטין מסאות'המפטון רתח על טעויות השיפוט וסיפק נאום סוער: "זאת הליגה הכי טובה ונצפית בעולם? זה מגוחך!". צפו בנאום

רויטרס

התקשורת האנגלית סערה אתמול (שבת) בעקבות ראיון אמוציונלי של צ'ארלי אוסטין בסיום המשחק, שבו קבוצתו סאות'המפטון איבדה יתרון והסתפקה ב-1:1 מול ווטפורד. אוסטין תקף בחריפות את השופט, כינה אותו "בדיחה" ותהה איך ייתכן שבליגה האנגלית עדיין אין VAR - מערכת הווידאו שעוזרת לשופטים בהחלטות שנויות במחלוקת. אוסטין זעם על שער שנפסל לקבוצתו בטענת נבדל, שיכול היה להעלות את קבוצתו ל-0:2 בטוח.

"זה מגוחך", אמר בשידור הטלוויזיוני, "הם לא צריכים להיות במשחק. כבשנו שער חוקי לגמרי, והם פסלו אותו בגלל נבדל. השופטים עלו לנו בשתי נקודות. הם אמרו שזה נבדל, זו בדיחה. אנשים פה מדברים על VAR, וברור שהם זקוקים לעזרה. אם זו הליגה הכי טובה והכי נצפית בעולם, אז תנו להם את כל העזרה שהם צריכים. זאת בדיחה.

"ברור שיש גם צדדים חיוביים למשחק, עבדנו קשה, הגיעו לנו שלוש נקודות, אבל השופטים אכזבו אותנו. אנחנו מרגישים שאכזבו אותנו. היינו צריכים לצאת לפגרת הנבחרות בצורה מעודדת, עכשיו יש לנו רק תיקו. אני כועס, היינו צריכים לנצח 0:2".

צ'ארלי אוסטין סאות'המפטון. רויטרס
כמה תסכול. אוסטין/רויטרס

השופט סיימון הופר שפט את משחקו השני בלבד בפרמיירליג העונה. בסיום גם המאמן מארק יוז התלונן: "ההחלטה של השופט הייתה מגוחכת", אמר המאמן הלחוץ, "זו החלטה שמשנה את גורל המשחק. ברגעי המפתח שמכריעים משחקים, הם חייבים לקבל את ההחלטה הנכונה. המשחק הזה חשוב בדיוק כמו הדרבי של מנצ'סטר. השופט היום לא עמד בסטנדרטים הנדרשים". יוז אמר על על היעדר ה-VAR ש"הופתעתי שלא השתמשנו בזה בתחילת העונה, הפרמיירליג עדיין בעידן חשוך".

בתקשורת הגיבו לנאום הכן והסוחף, כשב-BBC כתבו "וואו, צ'ארלי אוסטין הוא איש כועס". החשבון הרשמי של התוכנית "Match of the Day" כתב "צ'ארלי אוסטין רותח, האם אי פעם ראיתם ראיון כועס כזה?", וב"אינדפנדנט" נכתב "אוסטין מתפוצץ לעיני המצלמה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

זהירות, איש כועס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully