וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה נשארה מושלמת, ניצחונות בכורה למכבי חיפה ורחובות

10.11.2018 / 22:56

הקבוצה של אבנר יאור טיילה מול מכבי קרית מוצקין בדרך ל-72:93. הירוקים קלקלו את הבכורה של אפיק ניסים וניצחו ביבנה 80:88, ניצחון דרמטי לקבוצה של רועי חגאי בעפולה

ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
ווילי וורקמן ומכבי חיפה עם ניצחון ראשון/לילך וייס רוזנברג

חמישה מתוך משחקי המחזור הראשון בליגה הלאומית, שנדחה בגלל השביתה, נערכו הערב (שבת). מכבי רעננה נשארה מושלמת אחרי ניצחון ביתי על מכבי קרית מוצקין, כשגם אליצור אשקלון, שתשחק בשבוע הבא, יכולה להשאר מושלמת. מכבי חיפה טיילה לניצחון בכורה בחוץ ביבנה, וגם מכבי רחובות ניצחה לראשונה כשגברה בדרמה על עפולה. קרית אתא ורמת גן/גבעתיים רשמו ניצחונות ביתיים.

אליצור יבנה - מכבי חיפה 88:80

ניצחון ראשון העונה לירוקים אחרי שני הפסדים דרמטיים, וההפרש בהחלט משקר. הקבוצה של ברק פלג טסה לכמעט 30 הפרש במהלך המחצית השנייה, והורידה את הרגל מהדוושה בחצי השני בעוד יבנה מצמצמת את הפער עד ל-8 בסיום. סמי גיבנס עם 30 נקודות הוביל את הירוקים, מנגד 25 נקודות לקארים ג'מאר ו-6 נקודות ב-19 דקות לאפיק ניסים בבכורה במדי הקבוצה של שי סגלוביץ'.

מכבי רעננה - מכבי קרית מוצקין 72:93

הקבוצה של אבנר יאור נשארת מושלמת אחרי שלושה משחקים ובצורה חלקה. רעננה ברחה ליתרון של כמעט 20 הפרש במחצית ולא הביטה לאחור. ג'מאר גאלי הוביל את רעננה עם 22 נקודות, גיל בני קלע 17. למוצקין, שרשמה הפסד שני בשלושה משחקים, קלע ג'מאר סמואלס 22 נקודות והוסיף 8 כדורים חוזרים.

הפועל עפולה - מכבי רחובות 75:74

ניצחון בכורה גם למכבי רחובות בעלת השאיפות, ואיזה ניצחון דרמטי זה היה. מרכוס רלפורד השתלט על ריבאונד התקפה שנייה לסיום וקלע סל שהקפיץ את הקבוצה של רועי חגאי ליתרון בתום משחק הפכפך. רלפורד היה המצטיין עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, הקפטן גור פורת הוסיף 14 ויובל נעימי קלע 13. בעפולה מנואל אטקינס קלע 23 נקודות, אך החטיא הזדמנות לנצח את המשחק על הבאזר.

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל כפר סבא 73:90

ניצחון שני העונה לקבוצה של מתן חרוש שטסה לרבע שלישי מרשים של 15:31 שגמר את המשחק. ברנדון אדוארדס עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים הוביל את גבעתיים, חואן מיגל סווארז ואילייה אילייב הוסיפו 17 כל אחד. בכפר סבא, ששיחקה עם זר אחד בלבד, הצטיין מלשן בסאבא עם 27 נקודות ו-13 ריבאונדים. ניב בלול הוסיף 12.

אליצור קרית אתא - הפועל גליל עליון 63:69

למרות קאמבק ברבע האחרון, הקבוצה של אבישי גורדון רושמת הפסד ראשון העונה, ורואה את קרית אתא חולפת על פניה. קרית אתא שכבר הוליכה ביתרון דו ספרתי במחצית הראשונה קיבלה משחק נהדר מג'ימי הול שקלע 23 נקודות וקלט 13 ריבאונדים, ומיונתן מור שקלע 16 נקודות. בגליל עליון קלע רשאד מאדן 16 נקודות, גוני יזרעאלי קלע 12 ומסר 8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully