וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן מאירסון הפסידה בקרב על הארד בגרנד פרי טשקנט

הישראלית ניצחה שלושה קרבות בדרך לחצי הגמר בקטגוריית משקל עד 70 ק"ג, אבל הפסידה ליריבה אוסטרית ואז נוצחה על ידי גרצ'אק ההונגרייה בקרב דרמטי על הארד. טוהר בוטבול הפסיד בקרב הראשון

שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק עם מדליות הזהב מגרנד סלאם אבו דאבי, ג'ודו/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ירדן מאירסון הפסידה היום (שבת) בקרב על מדליית הארד בגרנד פרי טשקנט בג'ודו, שם התחרתה בקטגוריית משקל של עד 70 ק"ג. הישראלית בת ה-25 ניצחה שלושה קרבות בדרך לחצי הגמר, כאשר את הראשון הכריעה באיפון ואת שני הבאים בזכות עונש שלישי שקיבלו היריבות בניקוד הזהב. בחצי הגמר מול מיכאלה פולרס האוסטרית, מאירסון הייתה זו שקיבלה את העונש השלישי ונפלה לקרב על הארד, בו נכנעה לווזארי של ההונגרייה סבינה גרצ'אק אחרי שש דקות ארוכות ודווקא לאחר ששלטה והייתה קרובה יותר לניצחון בניקוד הזהב.

ירדן מאירסון. ברני ארדוב
הייתה קרובה למדליה. ירדן מאירסון/ברני ארדוב

טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) עלה אוטומטית לסיבוב השני, אבל הפסיד בו לרוסי אולג בבגוייב באיפון. אורון גינר התמודד באותה קטגוריה וניצח את מומיניאן ארזיקולוב מטורקמניסטן, אבל הפסיד בסיבוב השלישי לצרפתי בנז'מן אקסוס.

אתמול הייתה זו בטינה טמלקובה (עד 52 ק"ג) שהפסידה בקרב על הארד לאנה פרס הספרדייה וסיימה במקום החמישי. תמר מלכא (48 ק"ג), מעיין גרינברג (57 ק"ג) ואמיר דנטה (66 ק"ג) הפסידו בקרב השני שלהם, בעוד גילי כהן (52 ק"ג), אלון רחימא (60 ק"ג) וירין מנגד (66 ק"ג) הפסידו בקרב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully