וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם פספסו אותי": ג'רי מינה תוקף את ארנסטו ואלוורדה וברצלונה

בלם אברטון ונבחרת קולומביה התראיין ל"טלגרף" וירה: "התאמנתי יותר טוב משאר השחקנים והוא החליט שאני לא מספיק טוב בשבילו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בלמה של אברטון ונבחרת קולומביה, ג'רי מינה, התראיין ל"טלגרף" הבריטי והתייחס בראיון בעיקר לתקופה בברצלונה, בה בקושי זכה לדקות משחק. כזכור, הבלם בן ה-24 עבר לבלאוגרנה מפלמייראס הברזילאית בינואר, אך מאחר שלא קיבל מספיק הזדמנויות, החליט לעזוב בקיץ האחרון ועבר לאברטון תמורת 30 מיליון יורו.

מינה סירב בתחילה לדבר על התקופה בברצלונה ואמר: "אני דוגל בגישה של לא להביט לאחור. מה שהיה בעבר נשאר בעבר", אך לאחר מכן דווקא החליט שכן לדבר עליה: "התאמנתי טוב מאוד, התאמנתי יותר מכל שאר השחקנים כדי להיות מוכן כשהמאמן יצטרך אותי. יש הרבה שחקנים שמאבדים אמונה ברגע שהמאמן לא נותן להם לשחק, אבל אני לא הייתי כזה. זה רק גרם לי לעבוד קשה יותר. לא חשבתי שאעזוב, התאמנתי עם הסגל, אבל אז הגיע סוף השבוע ושוב המאמן החליט שאני לא מספיק טוב בשבילו ושאני לא בסגל. זה היה מתסכל. זה לא שבר אותי, אבל באמת חשבתי שאני מספיק טוב כדי להיות שחקן הרכב בברצלונה. זה פספוס שלהם".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
תרנגולים וכפרות: חזרה למפגשי בוקה - ריבר במפעלים היבשתיים
יורגן קלופ דורש מאופ"א להעניש את הקבוצות שעברו על חוקי הפייר פליי

שחקן נבחרת קולומביה ג'רי מינה חוגג. רויטרס
"המונדיאל היה פרס על ההשקעה". ג'רי מינה/רויטרס

על המונדיאל הנהדר שחווה עם נבחרת קולומביה: "כשהקיץ הגיע, ידעתי שכל העבודה הקשה שלי תבוא לידי ביטוי במונדיאל. אני שמח שהיה לי מונדיאל טוב, זה פרס על ההשקעה. לפני הכל, פשוט שמחתי לחזור לשחק כדורגל, זה הדבר שאני הכי אוהב בעולם". מינה חשף גם כי הייתה לו פינה חמה בלב לאברטון: "תמיד הייתה לי משיכה לכדורגל האנגלי. קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם תמיד סיקרנו אותי, אבל אני חייב להודות שבשנים האחרונות, בערך מהתקופה בה מרואן פלאיני הגיע, אהבתי מאוד את אברטון, כך שאני שמח שאני משחק כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully