וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה פוגשת את סגניתה: הפועל חולון מגיעה ליד אליהו

9.11.2018 / 11:24

המחזור השישי יימשך בשבת: אחרי התבוסה לריאל מדריד, יקוו במכבי תל אביב לקצת נחת כשיארחו את הסגולים (20:30, ספורט 5). סשנס לא נרשם, בלאק צפוי להיעדר, ווילבקין בספק. וואייט וקליין צפויים לחזור בחולון

מאמן הפועל חולון גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב מייקל רול. ברני ארדוב
שוב נפגשים. רול ופניני/ברני ארדוב

משחקי המחזור השישי בליגת העל יימשכו מחר (שבת) במפגש המסקרן בין האלופה מכבי תל אביב לסגניתה הפועל חולון (20:30, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה חמש פעמים - בליגה המאזן עמד על 1:2 לטובת חולון, שניצחה את הצהובים גם בגמר גביע המדינה, אך כאמור בגמר הפיינל פור יצאה מכבי עם ידה על העליונה.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק עם שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, ואחרי תבוסה קשה בבית לריאל מדריד שהכניסה את כל המערכת ללחץ גדול אף יותר. אחרי המשחק נגד חולון תצא הקבוצה של נבן ספאחיה לסדרה של שלושה משחקי יורוליג בשבוע, במה שעשוי להוות מבחן גדול לעתידו, ובינתיים הוא ירצה לחזור לנצח במסגרת המקומית. רמון סשנס, שחקן הרכש החדש, לא נרשם עוד באיגוד הכדורסל, ולא יהיה בסגל למשחק. החלטה לגבי שיתופו של סקוטי ווילבקין צפויה להתקבל לפני המשחק, כשטאריק בלאק אמור להמשיך להעדר.

אחרי שבעה ניצחונות בשמונה משחקים ספגה הפועל חולון ביום שלישי האחרון תבוסה קשה בספרד בידי טנריפה. הסגולים הופיעו למשחק ללא קאליף וואייט, שלא משחק בשבועיים האחרונים, וללא טי ג'יי קליין שנפצע בהפסד להפועל תל אביב, ולשמחתו של דן שמיר השניים צפויים לשחק ביד אליהו. בחולון מאמינים ביכולתם לנצח בחוץ, אך מודעים לכך שהמשחק החשוב באמת של השבוע יתקיים ביום שלישי הקרוב, כשהסגולים יארחו את בון הגרמנית במסגרת ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully