וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג דרסה את קרוליינה בפתיחת המחזור ה-10

בן רות'לסברגר מסר לחמישה טאצ'דאונים והסטילרס חגגו עם 21:52 מוחץ על הפנת'רס, בדרך לניצחון חמישי ברציפות

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס. AP
חד צדדי. בראון חוגג/AP

כבר חודש בערך שהסטילרס (2:1:6) משחקים נהדר והכל התפרץ להם בלילה שבין חמישי לשישי, עת פתחו את המחזור העשירי ב-NFL עם ניצחון חמישי ברציפות, 21:52 אדיר על קרוליינה החזקה (3:6), שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות.

זה היה משחק כמעט מושלם עבור פיטסבורג. קרוליינה אומנם פתחה היטב, עם טאצ'דאון בדרייב פתיחה זריז, אבל המארחים היכו בעוצמה. במהלך הראשון שלהם במשחק, בן רות'לסברגר מצא את ג'ו ג'ו סמית' שוסטר לטאצ'דאון של 75 יארד ובמהלך הבא, וינס וויליאמס חטף את קאם ניוטון ורשם פיק סיקס. שלושה טאצ'דאונים תוך 24 שניות ו-7:14 לפיטסבורג, שקיבלה את הכדור ומיד השיגה עוד טאצ'דאון, השלישי שלה ברבע הראשון.

הפנת'רס צימקו מעט עם השני של כריסטיאן מקאפרי, חמש דקות להפסקה. אך אנטוניו בראון מיד הגיב עם טאצ'דאון של 53 יארד, שקבע 14:31 מבטיח במחצית. ברבע השלישי ביג בן מצא באנדזון את ואנס מקדונלד וג'סי ג'יימס והרבע האחרון נפתח עם טאצ'דאון נוסף, הפעם תפיסה של ג'יילן סמואלס אחרי פאמבל בקיקאוף, כאשר הסטילרס שוב שמים צמד טאצ'דאונים תוך כמה שניות (23 הפעם). מקאפרי עוד הספיק לצמק עם השלישי שלו במשחק, אבל לא יותר מזה.

בן רות'לסברגר מסר לחמישה טאצ'דאונים ו-328 יארד. אנטוניו בראון תפס 96 יארד, ג'ו ג'ו סמית' שוסטר ל-90. 193 יארד וצמד עם איבוד אחד לקאם ניוטון, מקאפרי תפס ל-61 ושני טאצ'ים ורץ ל-77 ואחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully