וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "בתור ערבי, הדרך לצמרת הכדורגל בישראל קשה יותר"

רגע לפני המשחק של זלצבורג מול רוזנבורג בליגה האירופית (ה', 22:00, ספ'1), החלוץ סיפר בראיון ל-Spox האוסטרי: "היו בעבר הצעות מאיטליה, כרגע אין שום דבר לספר עליו". לגבי הנבחרת אמר: "הרצוג נותן לנו ביטחון, יש לנו סיכוי אמיתי להגיע לפלייאוף"

עריכת וידאו: מתן חדד

רד בול זלצבורג ומונס דאבור יפגשו הערב (חמישי, 22:00, ספורט 1) את רוזנבורג בליגה האירופית, כאשר ניצחון יבטיח להם עלייה לשלב 32 הגדולות. החלוץ הישראלי מוליך את טבלת מלך השערים במפעל עם חמישה שערים בשלושה משחקים, כשגם בליגה המקומית דאבור במקום הראשון עם 12 שערים, ובעקבות כך הוא מייצר הרבה עניין באוסטריה ובכלל ביבשת.

בראיון שנתן לאתר האוסטרי Spox, סיפר דאבור כמה דברים מעניינים. "בתור ערבי, הדרך לצמרת הכדורגל בישראל היא קשה. החלטתי לעבוד קשה יותר כדי להוכיח שערבי-ישראלי יכול להגיע רחוק. אני גאה בדרך שלי". דאבור התבקש להתייחס למקרה מסוים בו חווה קושי בעקבות היותו ערבי: "היו כמה מקרים, בעיקר בתחילת הקריירה שלי, אבל אני מעדיף שלא לדבר על זה".

עוד בנושא
חמישי בליגה האירופית: מילאן רוצה לנקום בבטיס, ספורטינג מתארחת אצל ארסנל
דאבור מועמד לשחקן השבוע בליגה האירופית: "זו הייתה הופעה נהדרת"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"הוא נותן לנו ביטחון". מונס דאבור על אנדי הרצוג/ברני ארדוב

החלוץ התייחס גם לצוות האוסטרי בנבחרת ישראל, ווילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג, ולאופן בו הם התקבלו בישראל: "ממה שראיתי, קיבלו אותם ברגשות מעורבים. לחלק מהישראלים המינוי שלהם היה לא פשוט, והכעס התעצם אחרי שני הפסדים, מה שהוביל לביקורות. עכשיו, אחרי שניצחנו את אלבניה וסקוטלנד ויש לנו צ'אנס אמיתי להעפיל לפלייאוף, כל המדינה מרוצה פתאום. מה שהשגנו בשבועות האחרונים זה כבר יוצא מן הכלל עבורנו. האוהדים היו באופוריה. הרצוג נותן לנו הרבה ביטחון ואמונה בנבחרת".

דאבור, ששמו נקשר לא אחת לקבוצות בכירות באירופה, התייחס לשמועות: "היו בעבר הצעות מאיטליה, אבל זה לא רלוונטי כרגע. אני חתום לעוד שנתיים וחצי בזלצבורג, טוב לי כאן ואין שום דבר שאני יכול לספר עליו מעבר לזה.

"ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות פעם נוספת הותירה אותנו בהלם, אבל התאוששנו ואנחנו עדיין לא הפסדנו העונה. אנחנו מאמינים שגם השנה אנחנו יכולים לעשות קמפיין יפה בליגה האירופית ולהגיע אפילו רחוק יותר מאשר חצי הגמר", הוסיף לגבי הקבוצה שלו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully