וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתלהבת מג'יימס פלדין, על ומחוץ למגרש: "הוא מנהיג שקט"

8.11.2018 / 8:09

אחרי ההצגה מול נימבורק, בקבוצה נפעמים לא רק מיכולותיו אלא גם מאופיו של הגארד. וגם: באטלר מסביר למה "זאת קבוצה מיוחדת"

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שחקן וג'נטלמן. פלדין/ברני ארדוב

הפועל ירושלים ממשיכה להביס. אמש (רביעי) לא התקשתה הקבוצה של עודד קטש לנצח 64:88 את נימבורק הצ'כית בליגת האלופות, בעיקר בזכות הצגה גדולה של ג'יימס פלדין, שקלע 35 נקודות וצלף לא פחות מתשע שלשות. "הוא מסוג המנהיגים השקטים. הוא מנהיג את הקבוצה על המגרש ומחוצה לו, בין האימונים ולא רק באימונים עצמם. הוא ואמארה סטודמאייר מאוד בולטים בחדר ההלבשה", סיפרו בקבוצה אחרי ההצגה.

"היה משחק גדול, באנו עם הרבה אנרגיות ושיחקנו נהדר בחמש הדקות הראשונות", ניתח פלדין בעצמו, והתייחס גם ליכולת האישית הנהדרת שהוא מציג לאחרונה. "היו לי כבר כמה משחקים כאלה בקריירה. הכדור הראשון נכנס, ואז כל הקבוצה נתנה לי ביטחון. אני מרגיש שאני נמצא במקום טוב, אני לא מודאג מהמקום שלי. קורה שלפעמים אני מתחיל לאט ומתחמם, אבל הערב התחלתי חם והייתי ככה כל המשחק. פשוט הלך לי".

אמארה סטודמאייר שסיים עם 13 ו-7 ריבאונדים, סיכם: "הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק, עשינו את העבודה כפי שצריך. גי'יימס היה חם כל המשחק. באופן אישי, אני מרגיש טוב פיזית, אני לאט לאט נכנס יותר ויותר לכושר".

דשון באטלר הוסיף: " שיחקנו יחד והנענו את הכדור היטב. אנחנו חייבים לשמור על פוקוס, לא להיות שאננים, להישאר עם הראש על הקרקע. זו הצלחה של כל הקבוצה. הרבה יותר קל כקבוצה כשכולם מתואמים ומשחקים אחד למען השני, זה מה שהופך את החבורה הזאת למיוחדת".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully