וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דמארי ייעדר בשבת, מאמצים להכשיר את מוליץ'

8.11.2018 / 14:45

מצוקת חלוצים במתחם חודורוב לקראת הפועל רעננה, זיקרי ועגייב צפויים לפתוח. רפואה: "לא נשחק על כל הקופה, אם היו לנו עוד כמה נקודות, דגני היה בנבחרת"

ברני ארדוב

בהפועל תל אביב מנסים להכשיר את פייסל מוליץ' למפגש מול הפועל רעננה. כזכור, החלוץ נפגע בגבו במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע בתחילת השבוע והוחלף כבר בדקה ה-23. עומר דמארי שנכנס במקומו ולא תוכנן לשחק 65-70 דקות, סיים את המשחק עם כאבים וייעדר מהמשחק ביום שבת (18:15).

מי שאמורים לפתוח בהרכב של קובי רפואה הם אמיר עגייב ורועי זיקרי, שעלה כמחליף בטרנר. בעלי הקבוצה שידרו בימים האחרונים ביטחון ושמעמדו של רפואה יציב, אך כל תוצאה מלבד ניצחון על רעננה, עלולה לגרום לחוסר יציבות במערכת. גורם במועדון אמר: "לא משנה איך, חייבים לנצח את רעננה ולצאת לפגרה בשקט".

במהלך הפגרה, בהפועל תל אביב יתחילו לעסוק בחיזוק בחלון ההעברות של ינואר, אך ראשי המועדון לא ממהרים ורוצים לראות לפחות בחודש הקרוב את תרומתם של שחקני החלק הקדמי, למשל רועי זיקרי ואחמד עאבד, עליהם בנו העונה. " עד ינואר יש ללא מעט שחקנים זמן להוכיח את עצמם כדי שלא נצטרך להביא שחקנים 'על הראש' שלהם" אמרו במועדון.

גל שיש שחקן מכבי פתח תקוה מול אחמד עאבד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב מצפים ממנו לתרומה. עאבד/ברני ארדוב

קובי רפואה דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "נבוא כדי לנצח את המשחק, שהוא מאוד חשוב. ההיערכות היא כמו בכל שבוע, הפועל תל אביב לא תבוא כדי להתאבד. לא נשחק עם עשרה חלוצים ונפקיר, אלא נבוא מוכנים ונשחק מסודר ומאורגן. הפועל רעננה קבוצה טובה, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. לא משנה מי יעלה בהרכב, אין לנו תירוצים. עומר דמארי לא יהיה בסגל, ולגבי פייסל מוליץ' נדע בהמשך היום"

"עם מבחן התוצאה אי אפשר להתווכח. אתם התקשורת אומרים שיש משבר? יכול להיות, אבל צריך לשמור על שקט כלפי השחקנים והמועדון כדי שנוכל להתעסק בכדורגל. כאן אין 'מקורבים' ואין מי שיפריע.

לגבי אוראל דגני אמר: "אם היו לנו עוד 6-7 נקודות, דגני היה בנבחרת. לפעמים המאמן הלאומי לוקח החלטות כשהוא מתחשב במצב הקבוצה. אין לי ספק שאם לא במשחק הזה, אז דגני יהיה בסגל למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully