וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אפיק ניסים סיכם את תנאיו באליצור יבנה

7.11.2018 / 13:32

הגארד הוותיק (37, 1.85) שסיים בקיץ תקופה בת שש שנים בהפועל אילת, יורד לליגה הלאומית ויחזק את הקבוצה של שי סגלוביץ' שפתחה את העונה עם שני הפסדים

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לירון מולדובן
יורד ליגה. אפיק ניסים/לירון מולדובן

אליצור יבנה מהליגה הלאומית ביצעה היום (רביעי) מהלך מעניין כשסיכמה את תנאיו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר אפיק ניסים, שיירד לראשונה בקריירה שלו לליגה הלאומית. ניסים נפגש היום עם ראשי הקבוצה שהביעה בו עניין בימים האחרונים, וסגר את תנאיו, והוא עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר ביום שבת במשחק ההשלמה נגד מכבי חיפה.

ניסים (37, 1.85) הוא אחד השחקנים הישראלים בעלי הקריירה המפוארת ביותר באירופה. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ועבר לרמת השרון לפני שיצא לאירופה לראשונה בקיץ 2003 כשחתם בשטרסבורג. בקבוצה הצרפתית הוא זכה באליפות ויצא לעונה ברוסיה ברוסטוב. אחרי תקופה קצרה בבי סי קייב שב לשטרסבורג והשלים ארבע עונות במועדון. ניסים עבר בליגה השנייה באיטליה, זכה באליפויות בנימבורק ובנובו מסטו ואף שיחק בינייסי הרוסית. בקיץ 2012 שב לישראל וחתם בהפועל אילת בה שיחק במשך שש שנים.

אליצור יבנה, אותה מאמן שי סגלוביץ', פתחה את העונה עם שני הפסדים להפועל רמת גן/גבעתיים ואליצור קרית אתא. הקבוצה חסרה נכון לעכשיו את הישראלי המוביל שלה, אלעד הופמן, שעדיין לא שב לאימונים. מלבד ניסים נמצאים בסגל הקבוצה גם הישראלים אורי קוקיה, גל גילינסקי, יריב עמירם, יובל רחמילוביץ', נועם חסון ויוני דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully