וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: הרצליה וחולון נותרו מושלמות, ניצחון רשון לעדני דגן ורעננה

ג'ורדן הור להטה בחולוניה עם 27 נקודות והובילה אותה לניצחון רביעי. רמת חן הביסה את רמת השרון. מכבי אשדוד עם ניצחון שני ברציפות

ג'ורדן הופר שחקנית אליצור חולון עם לימור פלג. אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הופר ולימור פלג חוגגות ניצחון גדול/אתר רשמי, אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

ב-NBA טורונטו וגולדן סטייט מחזיקות במאזנים הטובים ביותר, ביורוליג ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים וגם בליגת הנשים שלנו נראה שמסתמנת מגמה ברורה עם שתי מוליכות שנראות כמו קבוצות חזקות מאוד, אליצור חולון ובנות הרצליה. המחזור הרביעי בליגת הנשים התקיים הערב (שני) כמו שאתם כבר מבינים ומבינות מן הפתיח שלנו. כי כמו שאומרים: יום שני זה היום הטוב בשבוע בו אפשר להתרווח בכורסה וליהנות ב-18:00 מכדורסל משובח.

עוד בנושא:

עוד קבוצה שנראית במשבר היא לוס אנג'לס לייקרס
מכבי תל אביב הפסידה 98:94 לגלבוע/גליל

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
עוד תבוסה כואבת לרמת השרון. אוסטפלד/ברני ארדוב

אליצור נווה דוד רמלה - אליצור חולון 83:68

הקבוצה של רועי אייזנברג שוב הראתה שהעונה היא אחת המועמדות הבכירות ללכת עד הסוף. אליצור חולון לא נופלת העונה בתוצאות שלה אפילו מהפועל חולון בגברים והשיגה ניצחון רביעי בארבעה משחקים, בעוד נוה דוד רמלה עכשיו ב-2:2. ג'ורדן הופר לא ביישה את השם ג'ורדן ויכולה להכריז בגאווה "הופררררר, הגעתי, i'm here". היא רשמה משחק גדול עם 27 נקודות ו-4 ריבאונדים, שי קלי הציגה עוד משחק גדול עם 25 נקודות, 11 ריבאונדים וגם 6 איבודים, לורן גודווין תרמה 16 נקודות, קלטה 7 ריבאונדים ומסרה 8 אסיסטים. את נוה דוד רמלה הובילה אלישה גריי כמובן עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'יימי נארד קלעה 18, אליסון הייטאוור קלעה 11 וקלטה 8 ריבאונדים.

מכבי רמת חן - א.ס. רמת השרון 68:89

אוי אורנה, אורנה, מה יהיה? רמת השרון ספגה הפסד רביעי בארבעה משחקים, בעוד מכבי רמת חן שיפרה את מאזנה ל-1:3. את סגנית האלופה הובילה אמרסט אלסטון עם 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אלכסנדריה הארדן שאבה עידוד מהקאמבק של ג'יימס הארדן אחרי הפציעה ותרמה 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, האישה והכריזמה קאריזמה פן סיימה ערב צנוע במונחים שלה עם 11 נקודות ו-9 כדורים חוזרים בעוד קטיה לויצקי גייסה את כל הניסיון שלה והיכולת ותרמה 14 נקודות ו-6 אסיסטים ונעמה שפיר קלעה 12. את המפסידה הובילה אסיה בויד, ששמה את רמת השרון באסיה עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, עדן רוטנברג טיפסה על ההר האדום עם 14 נקודות, סידני וויז הראתה שהיא יכולה להסתדר בדרך גם ללא ווייז וקלעה 14 נקודות.

הפועל פתח תקוה - מכבי אשדוד 74:70

הניצחון במחזור שעבר פתח את הפקק מבחינת האלופה והנה היא כבר עם שני ניצחונות ברציפות אחרי שני הפסדים בפתיחת העונה. התשובה האשדודית לג'ון סטוקטון וקארל מלון - צ'לסי הופקינס ודניאל אדאמס - הובילו כמובן את המנצחת. אדאמס, הסנטרית הבכירה בליגה, הראתה שנשארו לה עוד כמה תכסיסים בשרוול ורשמה ערב מוצלח של 26 נקודות ו-13 ריבאונדים מהם 6 בהתקפה, צ'לסי הופקינס הנפלאה תרשמה 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ויקטוריה ויויאנס קלעה 13 וקלטה 12 ריבאונדים. את הפועל פתח תקוה, שעומדת על מאזן 2:2, הובילה מוניק ריד עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קאדיג'ה קייב קלעה 20 וקלטה 9 ריבאונדים ומה עם אלכסיס פטרסון אתם שואלים? ובכן, 19 נקודות ו-5 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מכבי אשדוד, עדני דגן. קובי אליהו
סחטיין עליך עדני, שרק ימשיך ככה/קובי אליהו

מכבי רעננה - בני יהודה 80:92

שהחיינו, רוממנו, קיימנו והגיענו ליום הזה. עדני דגן סוף סוף הוביל את קבוצתו לניצחון ראשון העונה ועוד עשה את זה מול האקסית מהעונה שעברה. מכבי רעננה של המאמן הכריזמטי והצבעוני בעל הקול המתכתי נהנתה מערב קסום של שאקילה תומאס (התשובה הנשית לשאקיל אוניל? את זה עוד נראה בהמשך העונה), שסיימה עם 31 נקודות ב-15 מ-22 מהשדה ותרמה גם 9 ריבאונדים ו-5 חטיפות, בריה גוס קלעה 20 וקלטה 6 כדורים חוזרים, מאי דיין קלעה 17 וקלטה 6 ריבאונדים. בצד השני נראה שהמומנטום הנהדר מקבוצת הכדורגל של המועדון פסח על קבוצת הנשים בכדורסל והיא כבר עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים. כל זאת למרות 21 נקודות ו-14 ריבאונדים של ג'ני סימס, לינה הארפר הייתה קרובה לטריפל-דאבל עם 16 נקודות, 13 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, נועה זליבנסקי המשיכה בעונה המוצלחת שלה מבחינה אישית עם 17 נקודות.

בנות הרצליה - הפועל ראשון לציון 86:91

איה איה הרצליה. מה עוד תגידו על פתיחת העונה הקסומה של הקבוצה מהשרון ששמרה על מאזן מושלם גם אחרי המחזור הרביעי. קריסטל ברדפורד, אותה כבר הגדירו כאן כמי שמסתמנת כמועמדת משמעותית לזכות בתואר ה-MVP של העונה בליגה, הפגיזה 20 נקודות, 12 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות, תמרה יאנג היא פוראבר יאנג והערב קלעה 29 נקודות ותרמה 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אופיר בנט הראתה שבנט זו גם אחות ולא רק אח וקלעה 19 נקודות כשהיא מוסיפה גם 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים (אפשר לסלוח במצב כזה גם על 4 איבודים). בצד השני ג'יליאן אלין קלעה 25 נקודות והוסיפה 15 ריבאונדים, 4 אסיסטים וגם 4 איבודים, בריאנה ריצ'רדסון קלעה 23 והוסיפה 7 ריבאונדים, עדי לוקס סיפקה משחק דלוקס עם 16 נקודות, אשלי פונטנט כמעט המציאה פטנט אבל הסתפקה בסוף ב-15 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. גם לא רע. גם אחרי ההפסד הזה פתיחת העונה של ראשון לציון לא רעה והיא במאזן 2:2.

צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי אשדוד. ברני ארדוב
צ'לסי, צ'לסי איז דה ניים. הופקינס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully