וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון ה-BDS יגרום לביטול משחקה של נבחרת הנשים בכדורמים?

הארגון שפועל להחרמת ישראל הצליח להשפיע על קברטיני מולינס שבקטלוניה שלא לארח את משחקה של ספרד מול ישראל במוקדמות הליגה העולמית. כרגע לא ברור האם והיכן ייערך המשחק

האם ארגון BDS יצליח לשבש את משחקה של נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים? עד לרגעים אלה לא ברור היכן יתקיים מחר משחק מוקדמות הליגה העולמית בכדורמים נשים בו אמורה סגנית אלופת העולם, ספרד, לארח את ישראל. ארגון ה-BDS הפועל למען החרמת מדינת ישראל הצליח להשפיע על קברניטי העיר המארחת, מולינס, עיירה בקטלוניה, לבטל את המשחק.

נבחרת ישראל כדורמים.
לא ברור אם והיכן יתקיים המשחק. נבחרת הנשים בכדורמים

לראשי המשלחת לא נמסר עד כה היכן יתקיים המשחק שאמור להיפתח בשעה 13.00 שעון ישראל מחר (שלישי). הנבחרת הגיעה מאתונה שם שיחקה מול סגנית אלופת אירופה, יוון, באותה מסגרת (24-5 ליוון) והיא שוהה במכון ספורט בקטלוניה.

בנבחרת קיבלו בתדהמה את הבשורה. רק לאחרונה זינקה נבחרת הנשים אל הצמרת האירופית כשסיימה במקום העשירי באליפות אירופה שנערכה אף היא בקטלוניה, בבירה ברצלונה, ללא בעיות כלשהן. הנבחרת עובדת במסגרת פרויקט אולימפיאדת פריס 2024 של איגוד הכדורמים, הוועד האולימפי ומשרד הספורט.

בהמשך הטורניר אמורה ישראל לארח את ספרד, יוון ורוסיה המשחקות באותו בית של גביע אירופה, טורניר המשמש גם כמוקדמות הליגה העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully