וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: בובי מילבסקי הגיע לאימון, גם גיא לוזון מועמד

5.11.2018 / 10:18

המקדוני העביר אימון ראשון מאז התבוסה מול הפועל חיפה ואמר: "מאוכזב מכמה שחקנים". בן זקן שומר את הקלפים קרוב לחזה, מאמנה המפוטר של בית"ר עשוי להגיע

בובי מילבסקי מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עדיין מאמן אשדוד. בובי מילבסקי/לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד בובי מילבסקי הגיע הבוקר (שני) לאימון הקבוצה והעביר אותו לראשונה אחרי התבוסה הביתית שלשום 3:0 מול הפועל חיפה. אתמול לא ערכה הקבוצה אימון והאיש הקובע ג'קי בן זקן העדיף לא לקבל החלטה בעניין המאמן המקדוני.

מילבסקי עצמו אמר אמש: "אני מקצוען ואני בכלל לא עוסק בעתידי, אלא רק בעתיד הקבוצה. אני לא חושב שמצבנו כזה רע. עשינו את הפתיחה הטובה ביותר של מ.ס. אשדוד בליגה מזה שנים. הקבוצה הזו בנויה על שחקנים צעירים ואצל צעירים יש עליות וירידות. נגד בית"ר ירושלים וחדרה שיחקנו טוב אפילו שלא ניצחנו ואז באה הנפילה הזו ביכולת נגד הפועל חיפה. אני מאוכזב מכמה שחקנים, אבל אגיד להם את זה באופן אישי ולא אדבר על שמות בתקשורת. זה גם לא משנה אם שחקן מקבל 90 דקות או חמש דקות. מי שמקבל הזדמנות לשחק, צריך לתת הרבה יותר ויש כמה שחקנים שאיכזבו אותי".

בן זקן העדיף אתמול לא לקבל החלטה ובסביבתו סיפרו שהוא לא שיתף איש במחשבות שלו. "ג'קי התנתק אתמול מכולם וחשב מה לעשות", אמר מקורב אליו. מלבד יובל נעים שנמצא בראש רשימת המאמנים שעשויים להחליף את מילבסקי במידה שבן זקן יחליט לפטרו, גם גיא לוזון שהיה מועמד בעבר לאימון אשדוד עשוי להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully