וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקיעו יותר משמונה קבוצות: צ'יבוטה ושועה מפגיזים בבני יהודה

5.11.2018 / 8:20

צמד החלוצים להט גם אתמול והגיע יחד ל-11 שערים בניצחון המרשים על חדרה. אבוקסיס: "הצגנו כדורגל אפילו יותר טוב מאשר בניצחון על בית"ר"

שחקני בני יהודה חוגגים. שלומי גבאי
הצגה כתומה. שחקני בני יהודה חוגגים/שלומי גבאי

בני יהודה בעננים. זה לא רק המקום השלישי, הצמד הלוהט שועה את צ'יבוטה, אלא בעיקר הכדורגל הסוחף, המשחק השוטף והמצבים הרבים שהיא מגיעה אליהם. צ'יבוטה השלים אתמול שער שישי בליגת העל, שועה עם חמישה, יחד הם עם 11 (12 אם הפנדל היה נכנס), שזה יותר משמונה קבוצות בליגת העל.

אפילו המאמן יוסי אבוקסיס , שתמיד נזהר בדבריו הרשה לעצמו בסיום להתלהב מהיכולת: "מבחינת כדורגל היה כדורגל אפילו טוב יותר מהמשחק שהצגנו נגד בית"ר ירושלים. מאוויס לבד יכול היה לסיים עם חמישה שערים אבל סך הכל הוא עשה משחק גדול. כולם היו טובים, אפילו זובאס לקח כדור גדול בסוף שהציל אותנו. זה היה חוסר צדק מוחלט אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה. להמשיך את היכולת אחרי המשחק בטדי זה אומר משהו. מגיע כל הכבוד לשחקנים".

עוד בנושא:

בני יהודה ניצחה את הפועל חדרה 0:2 והנחילה לה הפסד שני העונה
הסיפור מאחורי ההימור הגדול של בני יהודה על ירדן שועה

מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. שלומי גבאי
עוד משחק מצוין, עוד שער. מאוויס צ'יבוטה/שלומי גבאי

כשנשאל האם קבוצתו מכוונת לפלייאוף העליון, המאמן היה זהיר יותר: "אנחנו קבוצה טובה שמתקדמת, קבוצה רעבה, נסכם בסוף ולא במחזור תשיעי. הליגה כל כך ארוכה ואם אתה חושב יותר מדי אתה מאבד אתה דרך ואנחנו לא רוצים. אנחנו רעבים ומאוד רוצים אבל הדרך מאוד ארוכה, אנחנו בכיוון טוב אבל זה עדיין מוקדם".

איציק עזוז, שלכבודו נערך טקס לציון 300 הופעות בליגת העל אמר בסיום: "היה מרגש מאוד, ממש כיפי, להגיע ל-300 הופעות זה לא צחוק, כבוד גדול. 16 שנה אני בבוגרים, מחובר מאוד למועדון, זה הבית שלי".

על היכולת של קבוצתו, אמר: "אני לא מופתע, מהרגע הראשון ראיתי שיש לנו קבוצה טובה ואם זה יתחבר כמו שהתחבר לנו עכשיו נעשה דברים יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully