וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון ניצחה 0:1 את בני לוד ועלתה למקום השני

אליאור משעלי (53) דאג להמשיך במומנטום ולהקפיץ את האשקלונים למקום ממנו עולים לליגת העל. 1:2 להפועל רמת גן על הפועל ניר רמת השרון, הפועל פתח תקוה שוב אכזבה ונכנעה בביתה 2:1 להפועל עכו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תוצאות משחקי יום שישי בליגה הלאומית עשו שירות מצוין להפועל אשקלון, שנעלה את המחזור ה-11 עם ניצחון נוסף, הפעם 0:1 על בני לוד שהעלה אותה למקום השני. הפועל פתח תקוה, לעומת זאת, פספסה את הצ'אנס שלה להימלט מהמקום האחרון כשנכנעה בביתה 2:1 להפועל עכו. ניצחון חוץ נוסף השיגה הפועל רמת גן, עם 1:2 על הפועל רמת השרון.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה: מה מחכה לנציגות הלאומית?

שחקני הפועל אשקלון חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ממשיכה לדהור. אשקלון חוגגת/אדריאן הרבשטיין

הפועל אשקלון - בני לוד 0:1

המארחת ניצלה עד תום את המעידה של הפועל כפר סבא ביום שישי, רשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא הפסד והשתלטה על המקום השני שמוביל לליגת העל. אשקלון עשתה זאת ללא מלך שעריה הפצוע גל צרויה, אולם שחר הירש שעבר בבקרה מספר שעות לפני המשחק רשם הופעת בכורה. אליאור משעלי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-53, והמשיך לסבך את לוד.

עוד באותו נושא

דוהרת לליגת העל: קטמון פתחה פער של חמש נקודות בפסגת הלאומית

לכתבה המלאה

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 2:1

האורדונים, שניצחו את אשקלון 1:2 בסיבוב ז' של גביע המדינה ביום חמישי, השיגו 1:2 שני ברציפות וקטעו את רצף הניצחונות הביתיים של המארחת, שעמד עד הערב על שלושה. אור אוסטוינד (54) ויובל אבידור (56) כבשו תוך שתי דקות לרמת גן, דניאל גרץ רק הצליח לצמק מהצד השני (74).

יובל אבידור שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
מצא את הרשת. אבידור/מגד גוזני

הפועל פתח תקוה - הפועל עכו 2:1

אחרי ההדחה המביכה-אך-שגרתית מגביע המדינה בעקבות הפסד ביתי 1:0 למ.ס. כפר קאסם מליגה א', הפועל פתח תקוה שבה לליגה בתקווה להיחלץ לראשונה העונה מהמקום האחרון, בשל ההפסד של הפועל מרמורק בשישי. אלא שגם זה לא קרה, עם משחק שישי ברציפות בו היא לא מצליחה לנצח את עכו. אייסן אקיגו כבש בדקה ה-29, שגיא דרור איזן (81), אך עמיד מחאג'נה (87) הכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully