וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מקווה שוואייט יהיה כשיר למכבי תל אביב, פניני בעננים

4.11.2018 / 8:14

הרכז לא המריא לטנריפה ובספק למשחק הצמרת בשבת. גיא פניני אחרי שלשת הניצחון: "הוכחנו שאנחנו יודעים לנצח משחקים צמודים"

קובי אליהו

התקופה הטובה של הפועל חולון נמשכה גם אמש (שבת) עם ניצחון 75:78 על הפועל תל אביב בתום קאמבק גדול. חולון פיגרה 69:58 בסיום הרבע השלישי, אך רבע הגנתי נהדר, ואנרגיות שקיבלו הסגולים מהקהל אפשרו להם לחזור, וגיא פניני בשלשת ניצחון שנייה לסיום, קבע ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים.

"הרגשתי טוב עם הזריקה, הרגשתי טוב גם לפני הזריקה למרות שהחטאתי שתי זריקות עונשין", אמר פניני בסיום, "צברנו ביטחון ברבע האחרון וברגע שאתה שומר ורץ וצובר אנרגיות אז גם עם המהלכים הגדולים הולכים איתך. שמח שהראינו שאנחנו יודעים לנצח משחקים צמודים, וצריכים לדעת לשחק טוב גם לפני הרגעים האלה".

חולון כבר המריאה הבוקר לקראת המשחק שלה ביום שלישי נגד טנריפה בשלב הבתים של ליגת האלופות. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא הגארד קאליף וואייט, שעדיין מחלים ממתיחה בשריר הארבע ראשי. וואייט יחמיץ בספרד משחק רביעי ברציפות, ובחולון מקווים מאוד שהוא יוכל ליטול חלק במשחק נגד מכבי תל אביב בחוץ ביום שבת.

"אי אפשר להתעלם שקאליף סקורר מוביל אצלנו, ושמעבר לנקודות שלו הוא יוצר גם לאחרים", אמר פניני בסיום על חברו, "קשה לנו, אבל אנחנו מחפים עליו בדברים האחרים, ההגנה שלנו יותר קשוחה, הולכים לשחקנים האחרים. כשהוא יחזור הוא יעשה את החיים יותר קלים לכולם".

גיא פניני שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
עוד סל ניצחון לאוסף. גיא פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully