וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס זכתה בעוד מדליית זהב, ושברה עוד שיאי התעמלות היסטוריים

האמריקאית זכתה בזהב בקרקע, בארד על הקורה, הפכה למתעמלת המעוטרת בכל הזמנים באליפויות עולם ועם הכי הרבה זהב. כל השיאים

המתעמלת סימון ביילס. AP
לא עוצרת. ביילס/AP

סימון ביילס עשתה היום (שבת) היסטוריה באליפות העולם בהתעמלות בדוחא, קטאר, כשזכתה במדליה ה-20 בקריירה שלה באליפות העולם. ביילס זכתה היום בשתי מדליות באליפות: זהב על תרגיל הקרקע, וארד על תרגיל הקורה. כעת ביילס היא המתעמלת הכי מעוטרת בכל הזמנים באליפויות עולם בהתעמלות, יחד עם סבטלנה קורקינה - עם 20 מדליות. לביילס יש 14 זהב (הכי הרבה בכל הזמנים), 3 כסף ו-3 ארד.

רצף השיאים שלה מרשים: ביום חמישי ביילס הפכה לאמריקאית הראשונה שזוכה בארבעה תארי אלופת העולם בקרב רב, ביום שישי היא סיימה ראשונה על סוס הקפיצות וזכתה במדליית זהב מספר 13 באליפות העולם (הכי הרבה למתעמל או מתעמלת בכל הזמנים). היום, כאמור, היא הוסיפה את שמה לעוד ציון דרך מרשים בתולדות הענף. לא רע עבור מתעמלת שלפני האליפות סבלה מאבנים בכליות.

היום התחיל עבור עם האמריקאית, כאמור, עם זכייה במדליית הארד בתרגיל הקורה. ביילס בת ה-21 לא הרשימה במיוחד, אבל בכל זאת הצליחה לעלות לפודיום בעיקר בגלל שרשרת נפילות של יריבותיה, ובכך הצליחה לשמור על הרצף המדהים שלה - לסיים עם מדליה בכל תחרות שהשתתפה (דבר שלא נעשה מאז ילנה שושונונובה מברה"ב ב-1987). ביילס זכתה באליפות סקטאר בזהב קבוצתי, זהב בקרב רב, זהב על סוס הקפיצות וכסף על המקבילים המדורגים: שש מדליות בשש תחרויות.

מי שזכתה בזהב על הקורה הייתה הסינית טינגטינג ליו, שהקדימה את הקנדית בת ה-15 אן מארי פאדוראריו.

על הקרקע, התחום החזק שלה, היא סיימה במקום הראשון (14.933) במרחק של נקודה שלמה מהשנייה, בת ארצה מורגן הרד. מאי מורקאמי סיימה שלישית עם הארד. ביילס, כזכור, זכתה בארבע מדליות זהב במשחקים האולימפיים בריו 2016.

סימון ביילס, מורגן הרד. AP
מימין: הגדולה בכל הזמנים. ביילס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully