וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' ניצח את רוג'ר פדרר ועלה לגמר במאסטרס פריס

הסרבי נזקק לשלוש שעות ושתי דקות כדי לנצח 6:7 (6), 7:5, 6:7 (3) את השוויצרי ולשפר את המאזן מולו ל-22:25. ישחק נגד חצ'אנוב

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
לא סתם הוא הטניסאי הטוב בעולם. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר המאסטרס 1,000 בפריס נכנס לשלבי ההכרעה והיום (שבת) אנחנו מקבלים את שני משחקי חצי הגמר. נובאק דג'וקוביץ' הצליח לנצח את רוג'ר פדרר בתום מותחן ענק, כשעוד לפני כן, הצליח קארן חצ'אנוב לעלות לגמר.

איזה משחק ענק קיבלנו בין שניים מהטניסאים הטובים והמעוטרים ביותר בהיסטוריה. אחרי שלוש שעות ושתי דקות של טניס הצליח נובאק דג'וקוביץ' לנצח 6:7 (6), 7:5, 6:7 (3) את רוג'ר פדרר ושיפר את המאזן ההיסטורי ביניהם ל-22:25 לטובתו. זה גם הניצחון הרביעי ברציפות של דג'וקוביץ' מול פדרר. פדרר סיים את המשחק עם לא פחות מ-17 אייסים מול 8 של דג'וקוביץ' וכשהוא מציל 12 מ-12 נקודות שבירה נגדו, אבל גם זה לא הספיק לו מול הקיר הסרבי שמנגד, שכרגיל לא ביצע כמעט טעויות והתעלה פעמיים בשובר השוויון כדי להשיג ניצחון ענק מבחינתו והוא יכול לעלות ביום שני על המקום הראשון עם תואר מאסטרס נוסף בארון.

הרוסי בן ה-22, שמדורג במקום ה-18 בעולם, הרשים מאוד וניצח 4:6, 1:6 את המדורג שמיני בעולם דומיניק תים בשעה ועוד עשר דקות. זה היה המפגש הראשון בין השניים ולא כזה שהאוסטרי ירצה לזכור. חצ'אנוב עלה בפעם הראשונה בקריירה שלו לגמר בטורניר מסבב המאסטרס 1,000 ויעלה אל דירוג השיא שלו (12). אם הוא ינצח במשחק נוסף ויזכה בתואר, הוא יעלה אל המקום ה-11 בעולם.

בנוסף, הרוסי המצוין, שזכה ב-51% מהנקודות מאחורי ההגשה של תים, ניצח במהלך השבוע שלושה שחקנים מהטופ 10 העולמי אחרי שבמהלך כל השנה עמד על מאזן 10:1. חצ'אנוב הוא המדורג רביעי הכי נמוך שמגיע לגמר טורניר מאסטרס השנה אחרי שקיי נישיקורי עשה את זה במונטה קרלו מהמקום ה-36 בעולם, סטפנוס ציציפאס בטורונטו מהמקום ה-27 ובורנה צ'וריץ' (19) בשנגחאי.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם
נדאל ודג'וקוביץ' שוקלים לבטל משחק ראווה בערב הסעודית

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ' חוגג/רויטרס
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
הפסד רביעי ברציפות מול דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully