וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב: ברק בכר תירגל שני מערכים שונים, עומר דמארי חוזר לסגל

מאמן האלופה מתכנן לפחות שינוי אחד בהרכב, ממן יפתח במקום האסלביינק. דמארי ימתין על הספסל של רפואה, בעוד רז כהן ועגייב תורגלו על חשבון ספורי וקאיו (א', 20:30, ספ'1)

מחזור 9הסתיים04/11/2018
הפועל באר שבע
  • שהר (72, פנדל)
  • שהר (80)
1:2
  • (63, גול עצמי) טהא
הפועל תל אביב
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע

המאמן ברק בכר תירגל הערב (שבת) שני מערכים שונים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב מחר, ונראה כי בכל מקרה הוא יבצע לפחות שינוי אחד בהרכב, כאשר חנן ממן יפתח על חשבון נייג'ל האסלביינק. בכר אמר בין היתר לשחקניו לקראת היריבה: "הפועל תל אביב היא קבוצה שבנויה על מתפרצות חזקות במיוחד, נהיה חייבים לשים לכך לב במיוחד כשהמשחק אצלנו בבית".

המאמן גם נתן מדי פעם את גופיית ההרכב ללואי טהא ועדן בן בסט, ונראה כי לטהא סיכוי טוב לפתוח ב-11 על חשבון שיר צדק, בעוד שבן שהר אמור להמשיך בהרכב. הקבוצה מודעים לחשיבות המשחק אחרי ההפסד למכבי נתניה במחזור הקודם ולאור פער 13 הנקודות שנפתח ממכבי תל אביב.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מתלבט. בכר/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תגיע לבאר שבע בידיעה ברורה כי כל תוצאה פרט להפסד תיחשב להישג גדול. במועדון חששו כי ההפסד למכבי חיפה, על אף היכולת הטובה, ישבור את רוחם של השחקנים ולכן ערכו לא מעט שיחות אישיות. המאמן קובי רפואה המשיך לשדר וייב חיובי ובקרב השחקנים קיימת תחושה כי הם שווים יותר ממה שהשיגו עד עתה. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "באר שבע יכולה להיות מפחידה בבית שלה. אסור לנו לספוג ונצטרך לנצל את ההזדמנויות כדי לעקוץ, זה פשוט מאוד. אם נספוג שער מהיר יהיה קשה לנו לחזור, אפילו עם נקודה".

מי שחוזר לסגל הקבוצה לאחר פציעה הוא עומר דמארי, שיתחיל את המשחק על הספסל. על פי התרגולים באימונים, אמיר עגייב יקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של קאיו, רז כהן יתפוס את מקומו של רמזי ספורי ואילו רועי זיקרי שהיה מורחק בשבוע שעבר, ימתין על הספסל. אדי גוטליב ועבאדי פראחת ימשיכו להיעדר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ימתין לצ'אנס שלו. עומר דמארי/יוסי ציפקיס

טריוויה

* בחמש הפעמים האחרונות שאירחה את הפועל תל אביב, הפועל באר שבע השיגה שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. הניצחון האחרון של התל אביבים היה 1:2 בפברואר 2013 עם פנדל מכריע של עומר דמארי.

* ברק בכר עדיין לא הפסיד להפועל תל אביב כמאמן בתשעה משחקים: ארבעה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב, מלכת התיקו של הליגה, סופרת שישה משחקים ללא ניצחון, לאחר שקטעה רצף של חמש תוצאות תיקו עם הפסד ביתי 2:1 למכבי חיפה.

* הפועל תל אביב עם ההתקפה הגרועה בליגה עד כה - ארבעה שערים בלבד.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: טרנר
קהל: 15500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully