וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת העולם לשעבר בהחלקה התפשטה במהלך תחרות - ועכשיו כולן מחקות אותה

11.11.2018 / 8:23

יליזבטה טוקטאמישבה הרוסייה, אלופת העולם מ-2015, הדהימה את הצופים כשהחליטה להישאר רק עם חזיה במהלך הביצוע שלה וסחטה תשואות רמות. הגולשים התלהבו: "הבאת צופים חדשים לענף". מיד אחריה עוד מחליקות הוכיחו שגם הן יכולות

אתר רשמי

יליזבטה טוקטאמישבה היתה ידועה עד עכשיו רק לחובבי ההחלקה על הקרח. המחליקה הרוסיה זכתה באליפות העולם ב-2015, אך בימים האחרונים היא פרצה בגדול לתודעה ולא רק במעגל הקרוב שלה בגלל מהלך פרובוקטיבי שלה במהלך תחרות שנערכה בקנדה.

מה היא עשתה אתם שואלים? ובכן, במהלך התרגיל שלה טוקטאמישבה החליטה ללא התראה מוקדמת להוריד את החלק העליון של החליפה שלה ונותרה רק עם חזייה וחצאית כשהחליפה שלה מוטלת על הקרח בזמן הביצוע. עד המהלך הזה הקהל היה די מנומנם והתרכז בביצוע הטכני של המחליקה בת ה-21, אך ההתפשטות שלה סחטה תשואות רמות באולם, מה גם שהיא זכתה במדליית הזהב בתחרות בסופו של דבר.

אחרי התחרות היא צייצה: "תודה שהייתם ותמכתם, מקווה לראות אתכם שוב בקרוב". טוקטאמישבה גם ספגה לא מעט ביקורות באופן די מובן, אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שהפופולאריות של הענף עלתה פלאים אחרי הסצינה הזו. אחד הגולשים כתב: "טוקטאמישבה הביאה צופים חדשים לספורט הזה".

עוד בנושא
בשידור חי: שני מנקים התפשטו מול מגישי הרדיו ההמומים
תמונות העירום של המתעמלת מסעירות את הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully