וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות העירום של המתעמלת מסעירות את הרשת

מקיילה מרוני, שתמונותיה דלפו, אמנם מכחישה שזו היא, אבל עורכי דינה מיהרו לפעול להסרתן וטענו שהן אסורות כי הן צולמו טרם מלאו לה 18. ואיך חברותיה לנבחרת הגיבו?

מקיילה מרוני , מתעמלת אמריקאית. GettyImages
נמצאת בשורה עם כוכבות גדולות. מרוני/GettyImages

סערת פרסום התמונות של סלבריטאים שהופצו ברשתות לא פסחה גם על עולם הספורט, והתקשורת בארצות הברית עוסקת בפרסום תמונותיה של מדליסטית הזהב האמריקאית בהתעמלות מכשירים, מקיילה מרוני בת ה-18. מרוני, שזכתה עם הנבחרת הקבוצתית במדליית הזהב בלונדון וסיימה עם מדליית כסף נוספת, פנתה באמצעות עורכי דינה לאתרי האינטרנט שמיהרו לפרסם את תמונותיה במטרה להסירם מיידית כאשר הסיבה הרשמית לכך היא הטענה כי היא צולמה בזמן שהייתה קטינה.

מרוני היא כאמור אחת משורה ארוכה של נשים מפורסמות שתמונותיהן דלפו בימים האחרונים כאשר מדובר בין השאר בג'ניפר לורנס וקייט אפטון. הפרשה נחקרת בימים אלו על ידי ה-FBI. מרוני היא אחת הנשים הצעירות ביותר שנמצאות במוקד תקיפת ההאקרים.

מיקיילה מרוני, מתעמלת אמריקאית. Joe Scarnici, GettyImages
זכורה מאולימפיאדת לונדון בעקבות הנפילה שלה. מרוני/GettyImages, Joe Scarnici

בעקבות הפנייה, לא מעט אתרים נעתרו לדרישה הזו והסבירו לגולשים שמדובר בשבירת כללי האתרים לפרסום תמונות של קטינים. ביום הראשון לפרסום התמונות מרוני הכחישה נמרצות את אותנטיות התמונות וכתבה באחת הרשתות החברתיות: "התמונות המזויפות שלי הן מטורפות! אני מנסה להתעלות מעל כל זה ולא לעשות את היום ל'יוצר' של זה. אתה אדוני צריך את ישו. מודה למעריצים שלי שמגנים עליי כל היום. גם כשהדברים מוזרים, אתם עומדים לצידי וזה שווה הכול".

אלא שחברותיה לנבחרת הבינו מהר מאוד שמדובר בתמונות אמיתיות. אחת מהן היא אלי רייסמן שצייצה: "השערורייה הזו היא לא בדיחה וזה מרגיז כי פלישה לחומרים פרטיים מהווה בידור לכמה אנשים. אנא כבדו את העובדה שהתמונות היו פרטיות ולא היו מיועדות להפצה עבור כל העולם. הלב שלי נשבר עבור הנשים שפרטיותם הופרה. כל אדם זכאי לפרטיות שלו. עצוב לי שכזה דבר קרה ואני מקווה שזה לא יקרה שוב".

מרוני התפרסמה כאמור בלונדון וזכורה לאמריקאים בעיקר בגלל הנפילה שלה בתרגיל הקובע בשולחן הקפיצות שמנע ממנה את מדליית הזהב באולימפיאדה ואילץ אותה להסתפק בכסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
- מקיילה מרוני , מתעמלת אמריקאית. GettyImages
חברותיה לנבחרת מחזקות אותה. מרוני/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכה לכבוד מברק אובמה ועושה את הפרצוף ה"מבואס" שגרם לאמריקאים לגחך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully