וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' עלה לחצי הגמר בפריס, יפגוש את רוג'ר פדרר

הסרבי נראה עצבני ולא מרוכז לפרקים ארוכים, אבל ניצח את מרין צ'יליץ' 6:4, 2:6, 3:6. השוויצרי טייל עם 4:6, 4:6 על נישיקורי. תים התגבר על סוק וישחק נגד חצ'אנוב

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
לא רגוע, כן מנצח. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר המאסטרס בפריס הגיע לישורת האחרונה ואתמול (שישי) נערכו משחקי רבע הגמר. אחרי שהאבק התפזר, התברר שחצי גמר אחד יפגיש בין דומיניק תים לקארן חצ'אנוב, בעוד בשני יתעמתו נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר לקרב ענקים.

נובאק דג'וקוביץ' (2, סרביה) - מרין צ'יליץ' (5, קרואטיה) 6:4, 2:6, 3:6

הקהל בבירת צרפת קיבל קצת יותר משעתיים של הופעה מבית היוצר של דג'וקוביץ'. כעס, נרגע, התעצבן שוב, נאבק, התעקש, שבר מחבט, צעק, התעשת ובסוף עלה לחצי הגמר. הקרואטי שבר פעם אחת במערכה הראשונה כדי לנצח אותה, אבל נולה השתלט על העניינים בסט השני. המערכה השלישית הייתה הפכפכה, כששני היריבים שוברים, אבל במצב 3:4, דג'וקוביץ' שבר שוב וסיים את הסיפור במה שהיה הניצחון ה-21 שלו ברציפות.

רוג'ר פדרר (3, שוויץ) - קיי נישיקורי (9, יפן) 4:6, 4:6

אחרי שראה את דג'וקוביץ' מנצח, רוג'ר פדרר גבר הלילה ללא קושי על נישיקורי בדרך למפגש ענק מול הסרבי בחצי הגמר. זו תהיה הפעם ה-47 שהשניים האלו נפגשים בטורניר ATP כאשר במפגש היחיד בין השניים השנה, דג'וקוביץ' ניצח את פדרר בצורה חלקה.

"אני רוצה לשחק טוב, אני רוצה לנצח וזה בררו. אני יודע שהוא על המסלול ונראה נהדר כך שזה יהיה קשה. אבל ללא קשר, אני חושב שאין לי מה להפסיד", אמר פדרר על המפגש הצפוי לו מול דג'וקוביץ' שצפוי להיערך הערב בסביבות 18:00

רוג'ר פדרר. AP
קבע דייט עם דג'וקוביץ'. פדרר/AP

דומיניק תים (6, אוסטריה) - ג'ק סוק (16, ארה"ב) 6:4, 4:6, 4:6

האוסטרי עבד קשה לפני שגבר על אלוף השנה שעברה בשלוש מערכות. סוק עלה ל-0:3 מהיר וניצח במערכה הראשונה, אבל ידע להשלים את העבודה בשני הסטים הבאים ועלה למאזן 17:53 השנה.

קארן חצ'אנוב (רוסיה) - סשה זברב (4, גרמניה) 1:6, 2:6

ניצחון נפלא ומפתיע לרוסי, שדרס את זברב בעזרת שש שבירות והרבה טעויות של היריב. חצ'אנוב גמר את הסיפור בתוך 71 דקות ואמר בסיום: "אני משחק טניס טוב ונהנה, בעיקר בחודשיים האחרונים. יש לי הרבה ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully