וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית סל: מכבי חיפה איכזבה ופתחה עם הפסד ביתי למכבי רעננה

הליגה הלאומית יצאה לדרך והירוקים רשמו הפסד 86:81 לאורחים מרעננה שנראו נהדר. רחובות הפסידה בקרית מוצקין, הפועל חיפה ניצחה

שחקן מכבי חיפה ווילי וורקמן. מגד גוזני
פתיחה מאכזבת. ווילי וורקמן/מגד גוזני

בשעה טובה ואחרי שהשביתה סוף סוף הסתיימה, הליגה הלאומית בכדורסל יצאה היום (רביעי) לדרך עם המחזור הראשון. הפתעה נרשמה בחיפה, שם מכבי חיפה, היורדת הטרייה שמכוונה לעלייה מיידית, הפסידה בביתה 86:81 למכבי רעננה. עוד קבוצה שמכוונת לעלייה, מכבי רחובות, לא הרשימה והפסידה 81:66 בחוץ למכבי קרית מוצקין. המחזור יינעל מחר עם משחק בין אליצור נתניה לאליצור אשקלון.

מכבי חיפה - מכבי רעננה 86:81

לא לפתיחה הזאת קיוותה היורדת מליגת העל. קבוצתו של ברק פלג, שבנתה קבוצה חזקה על מנת לחזור באופן מיידי לליגת העל בעונה הבאה, פתחה ברגל שמאל עם הפסד ביתי לרעננה, שנראתה מצוין וראויה למחמאות. ווין לנגסטון (20 נקודות, 12 ריבאונדים) וג'אמר גאלי (20 נקודות, 7 ריבאונדים) הוציאו לפועל, מייקל בריסקר (17 נקודות, 10 ריבאונדים) וגיל בני (15 נקודות, 7 אסיסטים, 7 ריבאונדים) הצעירים הצטיינו גם כן ורעננה חזרה מחיפה עם ניצחון יוקרתי. 21 נקודות ו-8 ריבאונדים של קרון דה שילדס לא עזרו לירוקים, שהתקרבו לקראת הסיום ואף עלו ליתרון, אך איבדו אותו ופתחו את העונה עם הפסד.

מכבי קרית מוצקין - מכבי רחובות 66:81

הפרויקט השאפתני של רחובות פתח את העונה עם הפסד כואב בקרית מוצקין. קבוצתו של רועי חגאי, שהצהירה לא פעם כי היא מכוונת לעלייה לליגת העל ואף התחזקה בשחקנים כגון יובל נעימי, אבירם זליקוביץ', דודו שמריז ומלך הסלים של הליגה שנתיים ברציפות, סטורם וורן, לא הצליחה להרשים. חביאר קרטר להט במוצקין עם 21 נקודות ו-19 ריבאונדים, גם עומר טל היה נהדר עם 25 ו-6 ריבאונדים. ברחובות 17 נקודות של מרכוס רלפורד לא עזרו וגם יובל נעימי (8 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים) לא הצליח למנוע הפסד. רחובות תתנחם בעובדה שהיא שיחקה ללא זליקוביץ' ושמריז הפצועים, וכי סטורם וורן נחת רק אתמול בלילה וקיבל 16 דקות בלבד.

אליצור יבנה - הפועל רמת גן 91:86

למרות שנכנסה ללחץ בדקות הסיום, רמת גן הצליחה לשמור על היתרון הצודק שלה ולסיים את המחזור הראשון עם ניצחון לא קל ביבנה. ברנדון אדוארס (29 נקודות, 18 ריבאונדים) הוביל את האורחים. חואן מיגל סוארס (19 נקודות, 5 אסיסטים) ואייל שולמן (18 נקודות) עזרו לו להבטיח את הניצחון. את קלעי יבנה הוביל גל גילינסקי עם 22 נקודות ו-7 אסיסטים.

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי. AP
ניצחון מרשים בכפר סבא. עופר רחימי/AP

הפועל גליל עליון - הפועל עפולה 74:87

גליל פתחה ברגל ימין עם ניצחון ביתי נוח על עפולה. סטפן מקסוול הצטיין מהספסל עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, ראשד מאדן עזר עם 14 נקודות משלו והקפטן גוני יזרעאלי נראה מצוין עם 13 נקודות ו-14 אסיסטים שחולקו לכל דורש. הקפטן הנגדי מקסים קיקוס קלע 20 נקודות לצד המפסיד.

הפועל כפר סבא - הפועל חיפה 101:82

להבדיל מהיריבה העירונית, הקבוצה של אקס הירוקים עופר רחימי פתחה את הליגה הלאומית עם ניצחון גדול בכפר סבא. 31 נקודות ו-6 אסיסטים של ג'אמר יאנג הובילו, נאור שרון (17 נקודות, 10 אסיסטים) וג'ף אלן (17 נקודות, 13 ריבאונדים) עזרו והאורחים נראו פשוט נפלא. 16 נקודות של מרכוס ברהאם ו-16 (יחד עם 13 ריבאונדים) גם של מלשן באסאבא לא ממש עזרו למארחים מכפר סבא.

מכבי הוד השרון - אליצור קרית אתא 85:97

במשחק המאוחר של הערב קווינטרל טומאס (25 נקודות, 16 ריבאונדים) וסמואל יאגר (25 נקודות, 6 ריבאונדים) הובילו את המארחים לניצחון ראשון העונה. משחק טוב של יונתן מור, שקלע 24 נקודות אצל האורחים מקרית אתא, לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully