וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: כפר קאסם ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה בסיבוב ז'

טיל של אדלשטיין (20) סידר לנציגת ליגה א' דרום ניצחון יוקרתי. המלאבסים עם הדחה 11 בשנות ה-2000 על ידי קבוצה מליגה נמוכה. הפועל רמת גן ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון

ירין חסן שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
איזו אכזבה לפתח תקוה. ירין חסן/דני מרון

משחקי סיבוב ז' בגביע המדינה הגיעו היום (רביעי) לסיומם. מ.ס. כפר קאסם מליגה א' דרום, ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית וסידרה לה הדחה מספר 11 בשנות ה-2000 על ידי קבוצה מליגה נמוכה יותר. במשחק השני והאחרון של הסבב הנוכחי הפועל רמת גן ניצחה בביתה 1:2 את הפועל אשקלון במפגש על טהרת הליגה הלאומית.

הפועל פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם 1:0

להפועל פתח תקוה יש היסטוריה לא מחמיאה של כישלונות בגביע מול קבוצות מליגה נמוכה יותר. גם העונה, המסורת הכואבת שלהם נשמרה. האורחים, שהגיעו מהמקום השלישי בליגה א' דרום פתחו טוב יותר מול נציגת הלאומית והיו חזק בעניינים. אחרי עשרים דקות זה גם השתלם להם: אוהד אדלשטיין שלח טיל אדיר מ-25 מטרים לרשת של דודי אלון והעלה את כפר קאסם ל-0:1 גדול עם שער פשוט ענק מול קבוצתו לשעבר. פתח תקוה ניסתה לחזור, אבל השוער האורח והאקס צליל חתוכה מנע ממנה לעשות זאת. הקבוצה מליגה א' דרום הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום וחגגה הישג אדיר מבחינתה. זו הפעם ה-11 בשנות ה-2000 שהפועל פתח תקוה מודחת על ידי קבוצה מליגה נמוכה יותר.

הפועל רמת גן - הפועל אשקלון 1:2

אחרי מחצית ראשונה חלשה, איטית ומאכזבת, רמת גן עלתה ליתרון בדקה ה-54: אור אוסטוינד הרים קרן, אקס אשקלון ברניסלב יובאנוביץ' נגח פנימה וכבש מול האקסית (54). האורחים חזרו למשחק בדקה ה-60 כשהמחליף שי חדד הרים מאגף שמאל, לוטם זינו הקדים את ההגנה ונגח מקרוב לרשת כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-75 רמת גן שוב חזרה להוביל, הפעם הודות לפנדל מדויק של אור אוסטוינד. האורדונים הצליחו לשמור הפעם על היתרון עד לסיום וחגגו עלייה לשלב הבא, זינו הורחק בדקה ה-87 ואשקלון המאוכזבת הודחה.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

הקבוצות שיצטרפו ל-14 נציגות ליגת העל בהגרלת סיבוב ח'

ליגה לאומית: בני לוד, הפועל מרמורק, בית"ר תל אביב רמלה, הפועל עכו, הפועל כפר סבא, הפועל קטמון, הפועל איכסל, מכבי אחי נצרת, סקציה נס ציונה, הפועל נצרת עילית, הפועל ניר רמת השרון, הפועל עפולה, הפועל רמת גן.

ליגה א': הפועל מגדל העמק, בית"ר נורדיה, הכח עמידר רמת גן, מ.ס. כפר קאסם.

ליגה ב': מ.ס. דבוריה.

* הגרלת סיבוב ח', אשר תכלול גם את קבוצות ליגת העל, תיערך ביום שני בשעה 16:00 בתא הכבוד של אצטדיון רמת גן. המשחקים ייערכו בסופ"ש של 22 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully