וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי הקרוב: מרוץ "רצים בצבע" של עמותת נט"ל

המרוץ יתקיים בפעם השישית בנוכחות הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, ונועד להדגיש את הצבע כנראות לפציעה הנפשית השקופה שחווים עשרות אלפי ישראלים מדי יום

מרוץ "רצים בצבע 2018" של עמותת נט"ל יתקיים זו הפעם השישית בגני יהושע, פארק הירקון בתל אביב בנוכחות הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל בני גנץ, המשמש בין היתר גם כראש המועצה הציבורית של העמותה וראש עיריית תל אביב רון חולדאי. המרוץ נועד להדגיש את הצבע כנראות לפציעה הנפשית השקופה שחווים יום יום עשרות אלפי ישראלים, שנפגעו כתוצאה ממעורבות ישירה או עקיפה מטרור ומלחמה. כאמור, אחד מכל שלושה אזרחים מתמודד עם לפחות אחד מסוגי המצוקה- פוסט טראומה, דיכאון ו/או חרדה והעלייה הזו חלה גם במעגל המטופלים של נט"ל, בעיקר לאחר מבצע "צוק איתן". במרוץ צפויים להשתתף למעלה מ-8,000 איש וביניהם חיילים, מבוגרים, ילדים ובני נוער מהארץ ומהעולם. כל ההכנסות מהמרוץ יוקדשו לתמיכה וסיוע נפשי לנפגעי טרור ומלחמה. בית ההשקעות אלטשולר שחם, המלווה את נט"ל לאורך שנים, הוא נותן החסות הראשית של המרוץ.

במהלך שנת 2018, פנו לקו הסיוע של נט"ל מעל 5,000 איש. מעל ל-1,000 איש טופלו ביחידה הקלינית, ומעל 21,000 איש נעזרו ביחידה הקהילתית הפועלת במסגרת משפחתית ופרטנית ברחבי הארץ.

נט"ל מורן מזור. רן יחזקאל,
לצבוע את הפצע השקוף/רן יחזקאל

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, יו"ר הוועד המנהל של נט"ל: "נט"ל נמצאת בקו החזית של הסיוע והתמיכה לאנשים ומשפחות שנפגעו באירועי טרור ומלחמה בחירום ובשגרה ומהווה אחד מעמודי התווך של החברה הישראלית בעשורים האחרונים. אני מזמין את כולם לבוא להזדהות, לרוץ אתנו ולתרום לנט"ל" .

אורלי גל, מנכ"ל עמותת נט"ל: "לטראומה על רקע לאומי יש השפעה שאינה רק אישית או פסיכולוגית אלא גם חברתית וכלכלית, וזאת מכיוון שמשפיעה באופן ישיר גם על נושאים כמו פריון בעבודה ותעסוקה. הפגיעה הנובעת מטראומה על רקע לאומי מקשה על אזרחים רבים לתפקד באופן מלא גם אם אין הדבר נראה כך כלפי חוץ. האפשרות לפנות לנט"ל באופן בלתי אמצעי ודיסקרטי, ללא כל צורך בחובת הוכחה בירוקרטית, בטיפול שעלותו מסובסדת עד חינם ואינו קצוב במספר טיפולים, חוסכים למדינה ולמוסדותיה מיליוני שקלים וחשוב מכך מאפשרים לאותם אזרחים ומשפחותיהם לחזור למסלול החיים התקין. אני קוראת לקהל הרחב להירשם למרוץ ולקחת חלק פעיל בסיוע לנפגעים".

במרוץ יוזנקו שלושה מקצים: 5 ק"מ עממי, 1.5 ק"מ עממי, 1.5 ק"מ - עממי לילדים בגילאים 7-14 ומקצה "אפרוחים" של 300 מ' - לילדים עד גיל 7. לאורך המקצים, ייצבעו חולצות המשתתפים באבקות-צבע (ידידותיות לסביבה ולאדם) בשלל גוונים ובאופן סימבולי "יצבעו" את הפציעה השקופה באופטימיות ויסמלו את הבחירה בחיים. במקום יתקיים מתחם הפנינג פתוח לכל המשפחה הכולל מופעי אקרובטיקה ולוליינות, מתקנים מתנפחים, משחקים לילדים ויצירה בצבעים, מסיבת קצף גדולה, דוכני אוכל ושתיה קלה ועוד.

לפרטים ולהרשמה באתר רצים בצבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully