וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: נס ציונה תנסה לעשות צעד לעבר השלב הבא

30.10.2018 / 19:09

הכתומים יארחו בביתם את פרדוביצה (19:35, שידור ישיר בספורט 5) שנועלת את הבית, כשניצחון יקרב אותם מאוד לכרטיס לשלב הבתים השני. דקוואן קוק צפוי להחמיץ משחק שלישי ברציפות

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. דני מרון
מבחן אירופי נוסף. נדב זילברשטיין/דני מרון

העונה האירופית של עירוני נס ציונה תימשך מחר (רביעי) כשהכתומים יארחו בביתם את פרדוביצה הצ'כית, במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים ביורופקאפ (19:35, שידור ישיר בספורט 5). הכתומים מדורגים במקום השני בבית, מקום שממנו עולים בסופו של דבר לשלב הבתים השני, אחרי הפסד במחזור הפתיחה לסראטוב בחוץ, וניצחון בשבוע שעבר על דן בוש בנס ציונה.

נס ציונה תעלה למשחק מחר ככל הנראה שוב ללא דקוואן קוק, שפספס את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה. התקווה היא כי קוק יוכל לשחק במשחק הליגה החשוב נגד מכבי אשדוד. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מההפסד לעירוני נהריה ביום שבת, במה שהגדירו כמשחק החלש ביותר שלהם מתחילת העונה. בנס ציונה יודעים שניצחון על הצ'כים מחר, והם בעמדת זינוק מצוינת לקראת עלייה אפשרית לשלב הבא.

פרדוביצה הצ'כית, שסיימה את הליגה הסדירה אשתקד במקום השני והודחה בחצי גמר הפלייאוף, מאכזבת מאוד מתחילת העונה במסגרת האירופית. היא הודחה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות והמשיכו לפתיחת עונה חלשה מאוד גם ביורופקאפ עם תבוסה בדן בוש והפסד ביתי לסראטוב. את הקבוצה של המאמן לבל סאנדרס מובלים ארבעה שחקנים אמריקאים, בראשות הגארד דונובן ג'קסון, ואת הסגל המקומי מוביל הפורוורד אונדריי קוחוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully