וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל עפולה הביסה את ראשון לציון, צמד נהדר לרוצ'ט

הקבוצה של אופיר חיים חגגה עם 1:4 באצטדיון הסופרלנד. הקשר כבש בבעיטה חופשית מרהיבה בדקה ה-41. גם נצרת עילית, נס ציונה ורמת השרון עלו לסיבוב ח'

משחקי סיבוב ז' של גביע המדינה בהשתתפות קבוצות הליגה הלאומית נמשכו היום (שלישי) ולא סיפקו הפתעות גדולות. הפועל עפולה ניצחה בראשון לציון את הפועל המקומית 1:4 במפגש על טהרת הלאומית ועלתה לסיבוב ח'. הפועל ניר רמת השרון ניצחה 1:2 את מכבי צור שלום מליגה א' בעוד שנס ציונה התקשתה אבל עלתה גם היא עם 0:1 על רובי שפירא מליגה א'. עוד עלו לשלב הבא: הכח עמידר רמת גן, סקציה נס ציונר, הפועל נצרת עילית, בית"ר נורדיה ירושלים, מכבי אחי נצרת, מ.ס דבוריה, הפועל מגדל העמק. מחר ייערכו שני משחקים נוספים שבהם הפועל פתח תקוה תארח את מ.ס כפר קאסם והפועל רמת גן את הפועל אשקלון.

שחקן הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט. אדריאן הרבשטיין
צמד יפהפה על הראש של ראשון. אדריאן רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 4:1

במפגש על טהרת הלאומית שנערך באצטדיון הסופר לנד הוכיחה עפולה מדוע היא ממוקמת גבוה יותר גם בליגה עם ניצחון די קל במשחק שהוכרע כבר במחצית הראשונה וסיפק גם שער לפנתיאון. שי בן דוד מגן עפולה פתח את מסכת השערים עם נגיחה חופשית ברחבה אחרי כדור קרן. ענר שכטר ספק הוכשל ברחבה והכפיל בעצמו מהנקודה הלבנה כעבור שלוש דקות. גיל יצחק צימק (16) בבעיטה מקרוב, אבל אדריאן רוצ'ט הוציא לראשון את האוויר מהמפרשים עם בעיטה חופשית אדירה מ-35 מטרים למשקוף ופנימה דרך גבו של השוער בן ויצמן. בדקה ה-72 רוצ'ט השלים צמד והפך את ההפסד של ראשון לתבוסה עם בעיטה חזקה מתך הרחבה.

הפועל נצרת עילית - עירוני נשר 1:3

אחרי שנחלה את הפסד הבכורה שלה בלאומית, נצרת עילית של ירון הוכנבוים אירחה את נשר שהתרסקה וירדה בבושת פנים מהלאומית רק בעונה שעברה. האורחים החזיקו מעמד 57 דקות עד שאיתן וולבלום פרץ את הסכר. אוהד חזוט הכפיל בדקה ה-68 ואוהד רבינוביץ' חתם בדקה ה-88.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בלי בעיות. גרייב/מערכת וואלה, צילום מסך

הפועל כאוכב - מכבי אחי נצרת 4:1

הקבוצה מהמקום העשירי בליגה א' צפון אירחה את הקבוצה מהמקום ה-11 בליגה הלאומית בתקווה לייצר סנסציה, אבל השחקנים של נג'ואן גרייב השלימו את המשימה בדרך לסיבוב הבא.

הפועל הוד השרון - מ.ס דבוריה 4:2

הוד השרון, מהמקום השני בליגה ב' דרום א', אירחה את דבוריה, שבמקום השני בליגה ב' צפון ב', והאורחים חגגו עם רביעייה מרשימה בחוץ. אסעד עמאשה כבש צמד (40 ו-77), ואומנם הוד השרון השוותה זמנית משער של שמעון לוגסי (46), אבל ואליד ארחיל (84) ו-ויאם עמאשה (90) סגרו סיפור.

הפועל מגדל העמק - הפועל עירוני גדרה 0:4

מגדל העמק, מהמקום ה-13 בתחתית ליגה א' צפון, אירחה את גדרה, שממוקמת במקום הראשון בליגה ג' מרכז, והביסה אותה ללא קושי. יותם כהן כבש צמד (45 ו-74), שחר בן ארי (68) ורון כהן (90) השלימו.

מכבי קרית גת - בית"ר נורדיה ירושלים 5:2 (אחרי הארכה)

מפגש על טהרת ליגה א' דרום הפך לקרב סוער, שכלל שישה כרטיסים אדומים. המדורגת חמישית קרית גת אירחה את מי שהוקמה כקבוצת האוהדים של בית"ר ירושלים, שמדורגת במקום ה-10 בליגה. תהל הלל (6) קבע 0:1 לנורדיה, ובדקה ה-17 קרית גת ספגה שני אדומים ונותרה בתשעה שחקנים. למרות זאת, דקה לאחר מכן ליאל ספורטס השווה ל-1:1. בדקה ה-63 נורדיה ספגה אדום (עמית שלמה), ומיד לאחר מכן קרית גת עלתה ל-1:2 משער של איתי בן הרוש. בדקה ה-84 גומז קבע 2:2 דרמטי, ולאחר מכן הורחק השוער של קרית גת בצהוב שני. חלפה עוד דקה, וגובזה קיבל אדום, ולהארכה עלו 17 שחקנים: תשעה בנורדיה, ושמונה בקרית גת.

במהלך ההארכה לדרומים הקצרים כבר לא נותרו כוחות, והבריחה של נורדיה הייתה שאלה של זמן. בדקה ה-104 אוראל בניטה כבש את שער היתרון עם פצצה ממרחק לחיבורים, דביר ברוך הוסיף את הרביעי שתי דקות לסיום, ובדקה האחרונה עומר שאנן חתם עם החמישי לרשת קרית גת. בין לבין, שי ביטון מקרית גת הורחק בדקה ה-115, כך שהדרומים סיימו את המשחק עם שבעה שחקנים בלבד.

תוצאות נוספות:

הכח עמידר רמת גן - הפועל הרצליה 0:3
להכח: שרון גורמזנו (15), יאיר שפונגין (76), הדג'י הייפורד (85)
סקציה נס ציונה - מ.ס רובי שפירא 0:1
לנס ציונה: סהר לוי (62)
הפועל ניר רמת השרון - מכבי צור שלום 1:3
לרמת השרון: דניאל גרץ (29), יניב מזרחי (47, 94). לצור שלום: ג'פרי ניסמבאום (41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully