וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריוטס גירדו ניצחון בבפאלו, יו ג'קסון פוטר מקליבלנד

סגנית האלופה התקשתה להיכנס לאנדזון עד הרבע האחרון, אך השיגה ניצחון חמישי ברציפות, 6:25. המאמן הלך הביתה אחרי מאזן 36:1:3, גם מתאם ההתקפה טוד היילי פוטר

שחקני ניו אינגלנד פטריוטס חוגגים. AP
הפטריוטס ממשיכים בשלהם/AP

ניו אינגלנד (2:6) השיגה הלילה (בין שני לשלישי) את הניצחון החמישי ברציפות שלה, כאשר הביסה בחוץ 6:25 את היריבה ל-AFC מזרח, בפאלו (6:2) בסיום המחזור השמיני ב-NFL. למרות תוצאת הסיום, זה הלך הרבה יותר קשה מהצפוי עבור סגנית האלופה.

פעם אחר פעם הפטריוטס התקרבו לאנדזון, אך לא הצליחו להשיג טאצ'דאון ונאלצו להסתפק בשלושת הרבעים הראשונים בארבעה שערי שדה. הבילס, עם דרק אנדרסון מאחורי הסנטר, השיגו שניים משלהם וההגנה שמרה אותם במשחק, עד שדרייב גדול של טום בריידי הסתיים בטאצ'דאון מיארד אחד של ג'יימס ווייט, 10 דקות לסיום. בפאלו ניסתה לחזור, אך דווין מקורת'י חטף מסירה של אנדרסון והחזיר אותה ל-84 יארד וטאצ'דאון שסגר את המשחק.

הערב של בריידי נגמר בלי טאצ'דאון ועם 324 יארד, 104 מהם הלכו לג'וליאן אדלמן. אנדרסון סיפק 290 יארד, איבוד ופאמבל. במחצית, הבילס הפרישו את המספר 34 של ת'ורמן תומאס וערכו עבורו טקס יפה.

* זה היה באוויר וזה אכן קרה אתמול: יו ג'קסון פוטר מתפקידו כמאמן קליבלנד. גם מתאם ההתקפה טוד היילי הלך הביתה. ג'קסון סיים את חלקו בבראונס עם מאזן מחפיר של שלושה ניצחונות, תיקו ו-36 הפסדים והוא חתום על עונת ה-16:0 השנייה בתולדות הליגה, אותה "השיגה" קליבלנד בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully