וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל קטמון עלתה לסיבוב ח' עם 1:2 על מכבי יבנה

מוליכת הלאומית שרדה את המפגש מול המקבילה מליגה א' בזכות שערים של אריאל הדר (10) ועדן דהן (82), מולט גברה איזן זמנית (13). הפועל איכסל ניצחה את שמשון תל אביב 0:2

פיטר אונייקאצ'י שחקן הפועל כפר סבא. דני מרון
פתיחה מוחצת הספיקה. פיטר אונייקאצ'י/דני מרון

סיבוב ז' של גביע המדינה יצא לדרך היום (שני) עם שלושה משחקים. בראשון שבהם גברה הפועל כפר סבא 0:2 על מכבי בני ריינה. מאוחר יותר, הפועל קטמון גברה בקושי 1:2 על מכבי יבנה, הפועל איכסל ניצחה את שמשון תל אביב 0:2.

מכבי בני ריינה - הפועל כפר סבא 2:0

הקבוצה של ארז בנודיס, שחזרה למסלול הניצחונות במחזור הלאומית האחרון ועלתה למקום השני, לא התקשתה במפגש מול המארחת, שמובילה את טבלת ליגה ב' צפון ב' עם מאזן מושלם. אלמוג אוחיון כבש ראשון בדקה ה-10, פיטר אונייקאצ'י הוסיף את השני בדקה ה-20, והירוקים הורידו את הרגל מדוושת הגז עד הסיום.

שחקן הפועל קטמון אריאל הדר. דני מרון
הופעה טובה. אריאל הדר/דני מרון

הפועל קטמון - מכבי יבנה 1:2

מוליכת הליגה הלאומית לא הייתה רחוקה מהדחה סנסציונית מול המקבילה שלה מליגה א'. הפתיחה אמנם הייתה מבטיחה עבור המארחת, כשאריאל הדר העלה אותה ליתרון מוקדם (4), אך מולט גברה החלוץ הנהדר של יבנה השיב מהר (13) והחזיר את הצהובים למשחק. מוליכת ליגת א' שלטה במחצית השניה, סיכנה את השער והייתה קרובה לשער השני, אך חוסר מזל או שמא התרגשות מהמעמד מנעו זאת ממנה. כמיטב הקלישאה, הדרומים נענשו בצורה כואבת על ההחמצות שלהם, כאשר עדן דהן בעט כדור חופשי מ-25 מטרים, שפגע בחומה והטעה את השוער בדרך לרשת (82). קטמון מעפילה שלב אחרי שירקה דם מול יריבה עקשנית ומוכשרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפועל איכסל - שמשון תל אביב 0:2

החבורה של אדהם האדיה גברה די בקלות על התל אביבים מליגה ב'. מוחמד באדרנה היה הראשון לכבוש בדקה ה-37. אותו באדרנה הוסיף שער פנטסטי בבעיטת יעף בדקה ה-66 וחתם את תוצאת המשחק בדרך לסיבוב ח' בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully