וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער העבר גיגי כהן הלך לעולמו בגיל 82

29.10.2018 / 14:32

כהן שעמד בשער של בית"ר ירושלים ובני יהודה ואף שימש כשוער נבחרת ישראל בכדוריד, גידל דורות של שחקנים בנבחרת הנוער של ישראל בכדורגל, ועד לפני שנתיים עבד כסקאוט עבור מכבי תל אביב

גיגי כהן. באדיבות המשפחה
גיגי כהן/באדיבות המשפחה

גדעון גיגי כהן, שוער העבר בכדורגל ובכדוריד, ומי שגידל דורות של שחקני כדורגל כשעבד בנבחרת הנוער של ישראל כמאמן, נפטר הבוקר כשהוא בן 82.

כהן גדל בעיר רחובות ובצעירותו עמד בשער של מכבי רחובות בכדורגל ובכדוריד במקביל ואף שיחק בנבחרת ישראל בכדוריד. בהמשך עבר לבית"ר ירושלים ולבני יהודה. הוא היה בוגר המחזור הראשון של קורס המאמנים במכון וינגייט ועל הקווים עבד בשלל קבוצות ביניהן מכבי נתניה, מכבי שעריים והפועל אשקלון. שחקנים רבים ביניהם גם ניר לוין התחנכו אצלו. הלוויתו תיערך מחר בשעה 13.00 בעירו רחובות.

לוין אמר לוואלה! ספורט: "גיגי כהן היה המאמן הראשון שהעלה אותי לבוגרים בהפועל מרמורק כשהייתי בן 16 ועשה לי אימון מיוחד פעם בשבוע. גיגי היה איש כריזמטי, איש מקצוע מסור שאהב מאוד את הספורט והיה לו חשוב הספורט ברחובות. למרות גילו הוא פנה אלי ממש לפני חודש וביקש ממני למצוא לו עבודה כמנהל מקצועי במחלקת נוער. הוא עבד עד לפני שנתיים כסקאוט עבור מכבי תל אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • גיגי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully