וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון זכתה בוורלד סיריס

הרד סוקס אלופים בפעם התשיעית בתולדותיהם, הרביעית מאז 2004. סטיב פירס (ה-MVP של הסדרה) חבט לצמד הומראנים, בטס ומרטינז הוסיפו וקבעו 1:5 על הדודג'רס ו-1:4 בסדרה

שחקני בוסטון רד סוקס חוגגים אליפות. AP
יש אליפות/AP

הם עשו את זה, שוב. בוסטון רד סוקס הוכתרה הלילה (בין ראשון לשני) כאלופת ה-MLB בפעם התשיעית בתולדותיה והרביעית מאז שבירת הקללה ב-2004. הגרביים השלימו את העבודה בלוס אנג'לס עם 1:5 על הדודג'רס, שנתן להם 1:4 בוורלד סיריס.

אחרי הדרמה האדירה במשחק 3 הבלתי נגמר והמהפך במשחק 4, בבוסטון קיוו לסגור עניין אך ידעו שיצטרכו לעבור דרך קלייטון קרשאו. לסטיב פירס, אחד הסיפורים הגדולים של האלופה וה-MVP של הסדרה, זה לא ממש הפריע וכבר באינינג הראשון הוא חבט להומראן וקבע 0:2.

דייויד פרייס, עוד אחד ששינה לחלוטין את הנרטיב לגביו ולגבי יכולת הפלייאוף שלו, נראה לרגע כאילו הוא חוזר אחורה כאשר כבר בהגשה הראשונה שלו במשחק נתן לדייויד פריז הומראן מצמק. אלא שמאותו רגע, פרייס היה בלתי נגיע כמעט ובשלב מסוים הוציא 14 שחקנים ברצף. הוא ניצח את משחק 5 מול יוסטון ואת משחקים 2 ו-5 בוורלד סירייס.

קרשאו שמר על העסק צמוד עד לאינינג השישי, אז מוקי בטס, שלא חווה פלייאוף מזהיר מדי, חבט לסולו הומראן. באינינג הבא היה זה ג'יי די מרטינז ובשמיני, מול פדרו באאז, פירס העיף עוד כדור ליציע וקבע 1:5 שסגר עניין. כריס סייל נכנס לאינינג האחרון ותפר שלושה סטרייקאאוטים מהירים והעיר בוסטון צהלה ושמחה.

מוקי בטס סיכם: "זה מדהים. חלום שהתגשם. מהיום הראשון של האימונים האמנו באלכס קורה ובעצמנו וזה קרה. כל שחקן בקבוצה תרם וזה מה שהקבוצה צריכה לעשות". פרייס הוסיף: "לא התרגשנו משום דבר העונה. עבדנו נכון מיום ליום וזה עזר לנו להפוך את הכל למיוחד. אני מרגיש נהדר, זה רגע נפלא לנצח ככה. עשינו עבודה טובה. ידעתי שלשחק בבוסטון זה אתגר גדול והספקתי לעשות הרבה בשלוש השנים שלי עם הקבוצה. בשביל זה הגעתי לכאן".

פירס עצמו אמר: "זו העונה הכי מהנה בחיי וזה מתחיל מהמאמן שלנו. אני לא יכול לחכות ולראות איך יראה העתיד שלנו. יש לנו חבורה של שחקנים קשוחים שבאים לתת הכל, כל יום. זה בדיוק מה שידענו שאנחנו יכולים להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully