וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של הוועד האולימפי הבינלאומי: "משקיעים מאות מיליונים במאבק בסמים"

28.10.2018 / 10:23

קיט מקונל הניו זילנדי המבקר בארץ אמר במסיבת עיתונאים לאחר שנפגש עם ראשי איגודים בספורט הישראלי: "כבר במשחקים האולימפיים בטוקיו יהיה שוויון מספרי בין ספורטאים נשים לגברים"

קיט מקונל. מערכת וואלה!
מקונל במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!

הוועד האולימפי הבינלאומי אינו מתכוון לדרוש יותר מדי שינויים בערים שיארחו בעתיד את המשחקים האולימפיים כדי לא לייצר 'פילים לבנים' שיעמדו אחרי זה ללא שימוש. את המסר הזה העביר הבוקר (ראשון) קיט מקונל הניו זילנדי, המנהל המקצועי של הוועד האולימפי הבינלאומי, אשר מתארח בארץ ונפגש הבוקר עם ראשי איגודים בספורט הישראלי במשרדי הוועד האולימפי הישראלי. מי שליווה את מקונל בביקור הוא מנכ"ל הוועד האולימפי הישראלי גילי לוסטיג, ואחרי מסיבת העיתונאים הם ביקרו במוזיאון החוויה האולימפית.

כשהוא יושב לצד חבר הוועד האולימפי הבינלאומי אלכס גלעדי, אמר עוד מקונל: "כבר במשחקים האולימפיים בטוקיו יהיה שוויון מספרי בין ספורטאים נשים לגברים. אנחנו בדרך לשם. אולימפיאדת ריו היתה מאוד מוצלחת ואחד הדברים שהסקנו ממנה שאנחנו לא רוצים להתערב יותר מדי בעיר המארחת אלא להשתמש במתקנים הקיימים כמה שאפשר. זו הסיבה שהוולודרום בטוקיו יהיה רחוק ולא יוקם אחד חדש וגם אולם הכדורסל יהיה מרוחק".

על היום שאחרי יוסאין בולט כאשר האתלטיקה העולמית תצטרך למצוא גיבור חדש, אמר מקונל: "האתלטיקה תמצא את הגיבור שאחרי בולט. גם בעבר לא האמינו שיימצא ממשיך דרך לקרל לואיס". בעניין הזה הוסיף גלעדי: "עד היום זוכרים את ג'סי אוונס וקרל לואיס. לא חשבו שימצאו מישהו שימשיך את דרכם והנה הגיע בולט". על מגיפת הסימום בספורט נגדה נלחם הוועד האולימפי הבינלאומי, אמר מקונל: "מאות מיליונים מהמימון של הוועד האולימפי מוקדש למאבק בסמים".

  • עוד באותו נושא:
  • קיט מקונל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully