וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הודיעה: ירדן שועה חתם על חוזה חדש עד 2022

28.10.2018 / 12:28

החלוץ המצטיין שכבש 5 שערי ליגה העונה: "זה מהלך טבעי מבחינתי". בקבוצה התלהבו מה-1:5 על בית"ר: "הרגשנו שננצח"

ברני ארדוב

(עדכון ראשון: 8:36)

בבני יהודה חגגו במשך דקות ארוכות את ה-1:5 המרשים על בית"ר ירושלים אמש (שבת) בטדי. גורם במועדון אמר: "זה לא סתם ניצחון ולא רק חמישייה, זה מול יריבה שלקהל שלנו מאוד חשוב לנצח, כך שמכל הבחינות זה הישג אדיר שאנחנו מקווים שידחוף אותנו קדימה".

שחקנים בקבוצה לא התביישו לומר ש"במהלך השבוע דיברנו והרגשנו שאנחנו הולכים לקחת את המשחק. ידענו שבית"ר יבואו לחוצים מהשבוע הזה, ילחצו גבוה ואנחנו ננצל את זה למתפרצות. היה ברור לנו שאם נעבור בשלו את רבע השעה הראשונה, המשחק יהיה שלנו. אנחנו לא חזירים, אבל יכולנו להבקיע יותר. באיזשהו שלב בית"ר קרסה והשחקנים שלה רק חיכו שייגמר המשחק".

אחרי שהחגיגות שככו, הזהובים הודיעו הבוקר שירדן שועה חתם לפני כמה ימים על חוזה חדש על 2022. החלוץ בן ה-19 כבר כבש העונה 5 שערי ליגה, כולל צמד אתמול, והוא אמר: "מדובר במהלך טבעי מבחינתי. אני אוהב את המקום הזה ואת האנשים בבני יהודה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות להנהלה ולצוות המקצועי על האמון והביטחון שהם מעניקים לי, התפקיד שלי הוא להחזיר להם על המגרש".

המאמן יוסי אבוקסיס אמר על שועה אחרי המשחק אתמול: "הבחור מתקדם. כולם רואים את החלק ההתקפי, אבל הוא משתפר ברמה הטקטית ובכל מה שאני מבקש ממנו. היום היה לו משחק גדול ובכלל, לכל ההתקפה היה משחק מצוין".

ירדן שועה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
מתקדם, ולא רק בחלק ההתקפי. שועה/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום המשחק אתמול: "זה לא היה קל, עבדנו קשה בשביל התוצאה הזאת. גם כשבית"ר הייתה ב-11 שחקנים היינו יותר טובים ושיחקנו חכם, וגם במשחק מסודר מול 10 שחקנים היינו חכמים. קשה להבקיע חמישה שערים מול בית"ר בכל סיטואציה. העניין בי? מחמיא לי שמדברים עליי, אבל אני נהנה איפה שאני נמצא. ביום כזה אני רוצה להתעסק בלפרגן וליהנות עם השחקנים והצוות שלי".


מאוויס צ'יבוטה שבעצמו כבש אתמול צמד ועלה למאזן של חמישה שערים, אמר בסיום: "היינו מרוכזים והדברים הלכו לנו, אני לא מנתח יותר מדי. אני מרגיש טוב השנה, יש פה הרבה שמחה והתלהבות. תמיד הרגשתי טוב ובגלל זה בחרתי להישאר כאן שהייתה אפשרות. לדבר על מקום שלישי זה רחוק מדי. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא. אם נתחיל להתבלבל ולחשוב קדימה לא נגיע רחוק".

צ'יבוטה התייחס לשיתוף הפעולה עם שועה בחוד: "אנחנו עובדים קשה מקדימה, יודעים לשחק יחד, אבל מגיע קרדיט גם לכל הצוות שגורם לנו לייצר את המצבים האלה. ירדן שחקן מצוין שאנחנו נהנים ממנו. יש לו הכל להגיע לרמות הכי גבוהות והעתיד שלו לפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully