וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלבוע חגגו, מילר: "קבוצה מיוחדת", שוכמן: "בשביל זה אני משחק כדורסל"

28.10.2018 / 8:04

בתום משחק נהדר ניצחה הקבוצה של אריאל בית הלחמי את הפועל ירושלים ונצמדה לצמרת הגבוהה. הקפטן שחסם את הזריקה האחרונה: "ראיתי את פלדיין מקבל את הכדור בהילוך איטי"

הפועל גלבוע/גליל רשמה אמש (שבת) ניצחון גדול כשגברה בבית 99:101 על הפועל ירושלים באחד המשחקים המהנים והאטרקטיביים שנראו בשנים האחרונות. הקבוצה של אריאל בית הלחמי פיגרה כבר ב-12 הפרש ברבע האחרון לפני שהתעוררות התקפית מרשימה של איאן מילר שסיים עם 31 נקודות וכמה פעולות גדולות של חואקין שוכמן, שבשניות הסיום חסם זריקה של ג'יימס פלדיין, נתנה לקבוצה הביתית את הניצחון. בזכות הניצחון עלתה גלבוע למאזן של שלושה ניצחונות מול הפסד אחד.

"ראיתי את פלדיין מקבל את הכדור בסוג של הילוך איטי, ועבר לי בראש, אוי לא. אם הוא משחרר את הזריקה, סביר להניח שזה היה נכנס", סיפר שוכמן על המהלך האחרון, "שמח שהצלחתי להגיע, בשביל מהלכים כאלה אני משחק כדורסל. שמח שיצא לי לחוות מהלך כזה באופן אישי, ושעזרתי לקבוצה לנצח את המשחק. כיף בשביל הקבוצה ובשביל האוהדים לחוות ניצחון כזה. שמח שזה הגיע היום מול הקהל, היה אולם מלא, כל משחק כזה הקהל מביא אנרגיה מחודשת, ומקווה שזה רק יילך ויגדל אחרי ניצחון כזה. אני שמח ומקווה שנראה עוד הופעות כאלה במהלך העונה".

מילר, שכאמור להט בכל המשחק הוסיף: "האוהדים שמרו על האנרגיות שלנו כל המשחק, האמנו אחד בשני שכל עוד המשחק קרוב אפשר לנצח. ידענו שהם יעשו ריצה כי הם לא קלעו את הזריקות שלהם במחצית הראשונה, אבל האמנו שנוכל לחזור כל עוד נדע לעשות את העצירות. שוכי היה מדהים ברבע האחרון עם שלוש עצירות שלו - שני כדורים שהיו על הפרקט וחסימה שסגרה את המשחק. ברגע שאתה מסוגל לעשות דברים כאלה, יש לך קבוצה מיוחדת. המאמן שלנו מאמין בשחקנים. באתי בגישה לא נכונה במשחק הראשון, שיחקתי את המשחק הכי גרוע שלי אי פעם, והוא עדיין האמין בי בעוד משחק ועוד משחק. זה מה שעושים פה בגלבוע, ואני גאה להיות חלק מהארגון הזה".

חואקין שוכמן, שחקן הפועל גלבוע גליל. לילך וייס רוזנברג
גיבור הרגע. שוכמן/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully