וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סיריס: בוסטון עלתה ל-1:3 על הדודג'רס

הרד סוקס במרחק ניצחון אחד מאליפות אחרי שחזרו מפיגור 4:0 ל-6:9 בחוץ על LA. מיץ' מורלנד וסטיב פירס כיכבו

סטיב פירס בוסטון רד סוקס. GettyImages
זה מתקרב. פירס/GettyImages

וורלד סיריס 2018 החלה בצורה קצת מנומנמת, אבל מאז שהסדרה עברה ללוס אנג'לס, היא מספקת את הסחורה בענק והלילה (בין שבת לראשון), בוסטון התקרבה לזכייה באליפות רביעית ב-14 שנים עם קאמבק גדול ו-6:9 על הדודג'רס, שהעלה אותה ל-1:3 בסדרה.

כמה שעות אחרי המשחק הארוך בתולדות הפלייאוף, 18 אינינגים ו-7:20 שעות של בייסבול, שהסתיים בווקאוף הומראן של LA, הקבוצות חזרו לזירת הפשע והעייפות ניכרה. אדוארדו רודריגז וריץ' היל, המגישים הפותחים, שייטו בקלות בחמשת האינינגים הראשונים, עד שבאינינג השישי, הדודג'רס עלו ליתרון. תחילה, טעות של כריסטיאן ואסקס אפשרה לג'סטין טרנר להגיע הביתה ומיד לאחר מכן, יאסייל פויג העניש עם הומראן בן שלוש ריצות, שקבע 0:4 מבטיח.

המחבטים של בוסטון שוב לא פגעו בכלום, עד שבאינינג הבא עלה מיץ' מורלנד כפינץ' היטר והציל את המצב עם הומראן בן שלוש ריצות, החבטה השנייה בלבד של הרד סוקס במשחק. סטיב פירס איזן את המשחק עם סולו הומראן באינינג השמיני ובאינינג הבא בוסטון כבר נראתה הרבה יותר משוחררת. רפאל דברס הכניס את ברוק הולט הביתה עם סינגל ופירס ניקה את הבסיסים עם דאבל. זנדר בוגארטס הכניס את פירס ופתאום, זה 4:9 לבוסטון.

קרייג קימברל, לא הקלוזר הכי יציב בקלמר, עוד הסתבך באינינג הבא כאשר הרשה הומראן בן שתי ריצות לקיקה הרננדז, אבל הצליח לבסוף להשיג שלושה אאוטים ולגמור את המשחק. ג'ו קלי עם שני אינינגים טובים קצר את הניצחון, קלייטון קרשאו ודייוויד פרייס ייפגשו מחר (בין ראשון לשני, 3:15) לקרב ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully