וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם באנגליה: המסוק של בעלי לסטר התרסק במגרש החניה של הקבוצה

בהלה באצטדיון קינג פאוור: מסוקו של ויצ'אי סריואדהאנהפראבה התרסק מאות מטרים ממקום המראתו, השערה כי הייתה תקלה במדחף. הקבוצה הודיעה שתוציא הודעה רשמית בבוקר יום ראשון

עריכת וידאו: מתן חדד

טרגדיה בממלכה: המסוק של בעלי לסטר ויצ'אי סריואדהאנהפראבה התרסק מחוץ לאצטדיון קינג פאוור לאחר ה-1:1 של השועלים מול ווסטהאם הערב (שבת). האירוע התרחש בחניון של המועדון כשעדים שנכחו במקום אמרו שרכבי משטרה, אמבולנסים וכוחות אבטחה זרמו בקצב אדיר לאזור. על פי ההערכות, במסוק היו כחמישה בני אדם, והבעלים של הקבוצה הוא אחד מהם. הקבוצה הודיעה כי תוציא תגובה רשמית מחר בשעות הבוקר.

סריואדהאנהפראבה טס במסוק אל הדשא באצטדיון המקומי לפני כל משחק. התמונות והסרטונים שהופצו מהאירוע מעידים על כמות אש אדירה שבקעה מן המקום. משטרת לסטר הוציאה הודעה, בה נכתב: "אנחנו מתמודדים עם אירוע שהתרחש בקרבת אצטדיון קינג פאוור. צוותי החירום מודעים למצב ופועלים בהתאם".

כתב "סקיי" רוב דורסט דיווח: "בערך ב-20:30 היום, עדי ראייה אמרו לי שהם ראו את המסוק של בעלי לסטר יוצא מהאזור ממנו הוא יוצא אחרי כל משחק באצטדיון קינג פאוור ואחרי כמה שניות נראה שהוא איבד שליטה. נשמע כאילו הייתה תקלה במדחף האחורי, מה שגרם למסוק להסתובב ללא שליטה ולהתרסק במגרש החניה שהוא רק כמה מאות מטרים מהמגרש עצמו".

סריואדהאנהפראבה התאילנדי הוא הבעלים של חברת קינג פאוור ורכש את לסטר באוגוסט 2010 ומונה ליושב הראש בפברואר 2011. תחת בעלותו זכתה לסטר באליפות הפרמיירליג ב-2015/16.

עוד בנושא:

לסטר סחטה 1:1 ביתי מול עשרה שחקני ווסטהאם
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

המסוק של ויצ'אי סריואדהאנהפראבה בעלי לסטר. AP
המסוק של בעלי לסטר/AP

הכותרת הראשית ב"דיילי מייל"

כותרת "דיילי מייל" על ההתרסקות של המסוק של בעלי לסטר. אתר רשמי
כותרת "דיילי מייל" על ההתרסקות של המסוק של בעלי לסטר/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully