וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיוונים שונים: יוסטון הביסה את מיאמי

המחזור השמיני ב-NFL יצא לדרך עם ניצחון חמישי ברציפות של הטקסאנס, שהנחילו לדולפינס הפסד רביעי בחמישה משחקים. 5 טאצ'דאונים לדשון ווטסון

וויל פולר יוסטון טקסאנס מול מיאמי דולפינס. GettyImages
הטקסאנס על הגל/GettyImages

איכשהו, למרות שיוסטון פתחה את העונה עם שלושה הפסדים רצופים ומיאמי עם שלושה ניצחונות רצופים, השתיים התייצבו הלילה (בין חמישי לשישי) בטקסס למשחק שפתח את המחזור השמיני ב-NFL כשהן במאזן זהה. המומנטום של כל אחת מהן נמשך גם הלילה והטקסאנס (3:5), עם ניצחון 23:42 מרשים, השאירו את הדולפינס (4:4) בלי מאזן חיובי אפילו.

מיאמי דווקא עלתה על הלוח ראשונה עם טאצ'דאון של קניין דרייק המצוין, אך יוסטון ענתה מהר. למאר מילר מצא את האנדזון וג'ורדן תומאס תפס שם עוד שני כדורים בתחילת הרבע השני והשלישי כדי לקבוע 10:21. דרייק עוד צימק אחרי שדני אמנדולה מסר לו טאצ'דאון במהלך יפה, אך יוסטון שוב היכתה במהרה - 42 שניות חלפו ודשון ווטסון הטיס כדור לוויל פולר, שהמשיך לטאצ'דאון של 73 יארד. את הרבע האחרון פתח דיאנדרה הופקינס עם טאצ'דאון של 49 יארד משלו ובהמשך הוסיף עוד אחד כדי לחסל סופית את המשחק.

דשון ווטסון היה סופר אפקטיבי, עם 16 מסירות מדויקות בלבד (מ-20 ניסיונות), אבל גם עם חמישה טאצ'דאונים בלי איבוד. הוא השלים 239 יארד, 124 מהם לפולר ו-82 להופקינס, שתפיסה מופרעת שלו בוטלה בשל עבירה. מילר רץ ל-133 יארד. ברוק אוסווילר מסר במיאמי ל-241 ואיבוד. 134 יארד באוויר לדבאנטה פארקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully