וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא חזרה מ-2:0 ל-2:3, הפסד ראשון להפועל נצרת עילית

קאמבק גדול לירוקים מול בית"ר תל אביב רמלה. הקבוצה של הוכנבוים נכנעה 2:1 לנס ציונה, אשקלון ניצחה 0:1 את מרמורק

המחזור העשירי בליגה הלאומית שנפתח אמש (חמישי) עם 0:1 של הפועל קטמון מול הפועל רמת גן נמשך היום עם יתר שבעת המשחקים. במוקד ניצחה הפועל כפר סבא 2:3 את בית"ר תל אביב רמלה בקאמבק גדול, בעוד נצרת עילית ספגה הפסד בכורה העונה - 2:1 לנס ציונה המפתיעה. הפועל אשקלון השיגה 0:1 על הפועל מרמורק.

שחקן הפועל קטמון עדן דהן. דני מרון
עדן דהן חגג כבר אחרי שלוש דקות/דני מרון

הפועל רמת גן - הפועל קטמון 1:0

המוליכה הגדילה את הפער שלה מהמקום השלישי, לפחות באופן זמני, לשש נקודות ונראה שהעונה זו העונה שלה אחרי שגם ה-3:3 הדרמטי מול בני לוד לא עצר את הריצה שלה. השער היחיד במשחק הגיע כבר בדקה השלישית כשתמיר עדי ספק מסר ספק בעט מצד ימין, כך או אחרת זה הגיע אל עדן דהן שניצל את החולמנות בהגנה ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:1. בהמשך המשחק הופסק לכעשר דקות בגלל עמוד תאורה שהפסיק לתפקד, אבל גם כשחזרו לשחק לקבוצה של ניר ברקוביץ' לא היה את מה שצריך כדי לכבוש והיא רשמה הפסד. האורדונים, אגב, נעצרו אחרי שני ניצחונות ברציפות. בדקה ה-100 השופט כבר הורה על פנדל לזכות רמת גן אחרי שדור חוגי ספק הוכשל על ידי ברק לוי ברחבה, אבל הקוון הפך את ההחלטה. דקה לאחר מכן שער של ישראל ראש נפסל בגלל נבדל, מה שהרתיח את יובל אבידור, שספג צהוב שני והורחק.

הפועל כפר סבא - בית"ר תל אביב רמלה 2:3

לאחר שלושה משחקים רצופים בהם הובילה אך לא הצליחה לשמור על היתרון שלה, הפעם הפעם כפר סבא מצאה את הנוסחה כנראה - לחזור בעצמה מפיגור. אופיר טקיאר (11) ותומר אלטמן (19) סידרו לאורחת יתרון מפתיע, אך פיטר אונייקאצ'י (66) איזן ועומר פדידה הפך - תחילה השווה בדקה ה-74, ואז כבש בפנדל בדקה ה-87 והשלים קאמבק ענק.

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 0:0

נג'ואן גרייב התפטר, חזר בו ועמד על הקווים ב-0:0 החלש. האורחת שכבר סגרה את מינוס 11 הנקודות שלה סופרת ניצחון בודד בשמונת המחזורים האחרונים.

עומר פדידה, שחקן הפועל כפר סבא. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
איזה קאמבק. פדידה/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

הפועל מרמורק - הפועל אשקלון 1:0

הפועל אשקלון שהחתימה השבוע את שחר הירש ממשיכה להיצמד לדבוקת הצמרת. שער הניצחון הגיע מרגליו של ניסו דנון בדקה העשירית, המארחת רושמת הפסד נוסף ומצבה בתחתית ממשיך להיות קשה.

סקציה נס ציונה - הפועל נצרת עילית 1:2

נצרת עילית הצליחה לחזור מפיגור ביתי מול כפר סבא במחזור החולף ונותרה במרחק נקודה בלבד מהמקום השני, אלא שהיום היא רשמה הפסד בכורה העונה מול העולה החדשה שחוזרת להפתיע אחרי תקופה בינונית. אמנון טדלה כבש ראשון (20), אוהד רבינוביץ' איזן (50), אך המילה האחרונה היתה שייכת לסהר לוי בדקה ה-81.

גיא דיין שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
לכל דבר טוב יש סוף. דיין/אדריאן הרבשטיין

משחקים נוספים

הפועל עכו - הפועל ראשון לציון 0:0

הפועל עפולה - הפועל איכסל 0:1
לעפולה: עידן דוד (90)

בני לוד - הפועל ניר רמת השרון 1:0
לרמת השרון: אולריש מלקה (עצמי, 28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully