וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ז'איר אמאדור בספק להפועל חיפה, פיבן עשוי להחליפו בהרכב

25.10.2018 / 16:33

הפורטוגלי נפצע ברגלו ונטש את האימון, הבלם הצעיר יפתח לצד שרן ייני במרכז ההגנה אם אמאדור אם לא יתאושש בזמן. איתן טיבי ייעדר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ז'איר אמאדור בספק גדול למשחק של מכבי תל אביב ביום ראשון מול הפועל חיפה. הבלם נפצע אתמול באימון הקבוצה ונטש אותו. הוא סובל מחבלה ברגלו וגם מתיחה קלה וספק אם יצליח להתאושש ולהתאמן היום. גם איתן טיבי עדיין פצוע ולא אמור לשחק במחזור הקרוב אחרי שחזר מהנבחרת עם פציעה בשריר רגלו. מי שאמור להחליף את אמאדור הוא שחר פיבן שכבר שיחק בצוותא עם שרן ייני ויעשה זאת שוב.

במכבי תל אביב היו מרוצים מההעפלה של קבוצת הנוער לסיבוב הבא במוקדמות ליגת האלופות לנוער אחרי שעברו את אנז'י מחצ'קאלה. מדובר במסלול תחרויות של קבוצות אלופות שהקבוצות הבוגרות שלהן לא היו אלופות. במשחק בלט החלוץ הפנמי הצעיר אדוארד גררו שכבש שלושער ונמצא במעקב של המאמן ולדאן איביץ' שגם היה במשחק אתמול ברמלה. גררו מסומן כמי שעשוי להיות בעתיד חלוץ הקבוצה הבוגרת.

אבי ריקן אמר לקראת המשחק: "תמיד היה קשה לנו בחוץ נגד הפועל חיפה. המצב שלהם פחות מעניין אותנו, אני בטוח שהם יקשו עלינו במטרה להשיג את הנקודות. אנחנו תלוים בעצמנו בכל משחק. אנחנו יודעים שאם נבוא טוב ונציג יכולת טובה, ניקח את הנקודות. יהיו לנו עוד קשיים בדרך, אבל עלינו מדרגה מבחינה קבוצתית וזה יעזור לנו בהמשך הדרך".

ולאדן איביץ' הוסיף: "יריבה קשה. בשנים האחרונות קשה לנו נגדה מאוד. אחרי שהמאמן שם עזב השחקנים ירצו להוכיח למאמן החדש מה הם שווים. זה לא עניין שלנו, אנחנו מרוכזים במשחק עצמו ובהשגת הניצחון. יש לנו סגל גדול, כולם צריכים להתאמן טוב ולהראות לנו מה הם שווים. יש שחקנים שיכולים להיות מחוץ לסגל במשחק אחד ובהרכב במשחק הבא".

ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יתאושש בזמן? ז'איר אמאדור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully