וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אני לא אחד שעושה הרבה רעש, אני נותן לכדורגל לדבר"

קשר ברייטון, שכבש את שער הניצחון על ניוקאסל במחזור החולף, אמר לאתר הרשמי של קבוצתו: "המשחקים בקבוצה עוזרים לי גם בנבחרת. הפציעות שעברתי היו מבחן אופי עבורי"

שחקן ברייטון בירם כיאל חוגג עם חוסה איסקיירדו. GettyImages
בתקופה מצוינת. בירם כיאל/GettyImages

תקופה טובה עוברת על בירם כיאל. קשרה של ברייטון הצטיין בצמד המשחקים של נבחרת ישראל מול סקוטלנד ואלבניה ובמחזור הפרמיירליג החולף הוא כבש את שער הניצחון ב-0:1 על ניוקאסל. היום (חמישי) כיאל התראיין לאתר הרשמי של קבוצתו והתייחס לתקופה הטובה שעוברת עליו.

כיאל אמר: "אני תמיד נותן לכדורגל שלי לדבר ואז לוקח את הצ'אנסים כשהם מגיעים. זו תמיד המטרה שלי, אני לא אחד שמנסה לעשות יותר מדי רעש. אנשים בסביבת המועדון יודעים על התקופה הקשה שהיתה לי עם הפציעות, זה היה מבחן עבורי ועבור האופי שלי. עכשיו חזרתי לשחק, וזה אומר הרבה עבורי ועבור משפחתי, הם תמיד שם עבורי".

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל לפני מיג'ן באשה שחקן נבחרת אלבניה. ברני ארדוב
מצטיין גם בנבחרת. כיאל/ברני ארדוב

כיאל, שחתם בתחילת החודש על הארכת חוזהו בעונה אחת, דיבר על היחסים עם מאמנו כריס יוטון: "המאמן סומך עליי, והייתי מאוד שמח כשקיבלתי את החוזה החדש. זה מראה לי שמאמינים בי. הוא רצה שאשאר בקבוצה. היו לי רגעים מאוד יפים עם הקבוצה הזו, כמו גם כמה רגעים קשים עם פציעות שבגללן החמצתי את העלייה לפרמיירליג".

כיאל סיפר שהדקות שהוא מקבל בברייטון עוזרות לו גם בנבחרת: "המשחקים שאני משחק בשבועות האחרונים עוזרים לי גם בנבחרת. שיחקתי בגביע ובפרמיירליג וזה נתן לי הרבה ביטחון. אני מרגיש בכושר, אבל כשדברים הולכים טוב אתה צריך לעבוד עוד יותר קשה כדי להישאר רעב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully