וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאריק בלאק: "ג'ואל אמביד הוא כמו אחי הקטן. ראיתי כמה הוא מיוחד כשהוא לא הבין את זה"

סנטר מכבי תל אביב סיפר בראיון ל-Eurohoops על מערכת היחסים המיוחדת שלו עם כוכב פילדלפיה. כשאמרתי לו שייצא ל-NBA אחרי עונה אחת בלבד, הוא אמר 'מה פתאום, אני לא מוכן'"

"ג'וג'ו [ג'ואל אמביד] הוא כמו אחי הקטן. היינו מתאמנים יחד כל יום במהלך הקיץ, וכשהייתי מגיע לקמפוס היינו הולכים למכון כושר ועובדים. כבר אז ראיתי שהוא מיוחד. היו לנו לא מעט שיחות בנוגע לפוטנציאל שלו. באותם ימים הוא לא ראה את זה, והתווכחנו בנוגע ליכולת שלו", כך מספר סנטר מכבי תל אביב, טאריק בלאק, על מערכת היחסים המיוחדת שלו עם אמביד, הסופרסטאר של פילדלפיה 76', שהיה שותפו באוניברסיטת קנזס.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הבהירה: ג'רמי פארגו יטופל בארצות הברית במשך שלושה שבועות
22:00, ספורט 5: מכבי תל אביב מתארחת אצל אולימפיאקוס

טאריק בלאק, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חבר טוב של אמביד. טאריק בלאק/ברני ארדוב

בראיון למשה ברדה באתר Eurohoops חוזר הזר החדש של הצהובים לרגע שבו התפרסמה כתבה בארה"ב שבה הודה אמביד כי במקרה אחד, לאחר שבלאק הטביע עליו, הוא חשב לפרוש מככדורסל. "סימסתי לו למה אתה... ואת האימוג'י עם היד על הפנים... והוא ענה לי: 'אתה זוכר שזה קרה?'. בטח שזכרתי, אבל הזכרתי לו גם את השיחה שעשינו.

"לאחר שזה קרה, אמרתי לו 'אתה צריך להתחיל להתכונן, כי אתה הולך להיות וואן אנד דאן [לצאת לדראפט ה-NBA אחרי שנה אחת בלבד בקולג']. הוא ענה לי 'מה פתאום, ייקח לי לפחות שנתיים, אני לא מוכן עדיין'. השבתי לו שננהל את השיחה הזו שוב בסוף העונה. הייתי כבר בשנה האחרונה במכללות וראיתי שחקנים שהיו בחירות לוטרי. 'אתה הרבה יותר טוב מהם', הסברתי לו".

בראיון השתתף גם אלכס טיוס, שחולק עם בלאק את עמדת הסנטר במכבי תל אביב, והוא החמיא לפרטנר החדש שלו. "מאז שטייריס רייס עזב עם תואר ה-MVP של הפיינל פור, כולם מדברים כאן רק על הקו האחורי. עכשיו יש לנו קו קדמי שאירופה עוד לא ראתה, עם טאריק וג'וני אובריאנט, ואני חושב שאולי זו הסיבה שלא מדברים עליהם. הם יגלו את זה במהרה, אלא אם הבינו כבר בקדם העונה, וככל שהזמן יעבור אנשים יתחילו לחשוב עלינו יותר ולחשוש גם מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully