וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קבוצת הנוער עלתה לסיבוב השני בליגת האלופות

לעיני איביץ' ומנספורד, הצהובים הביסו 0:3 את אנז'י מחצ'קאלה באיצטדיון ברמלה, אדוארדו גררו כבש שלושער. צרפתי: "הראינו עליונות"

שחקני קבוצת הנוער של מכבי תל אביב חוגגים ניצחון על אנז'י מחצ'קאלה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
צהוב עולה, לשלב הבא. החגיגה ברמלה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) לסיבוב השני של ליגת האלופות לנוער. הקבוצה של גיא צרפתי גברה באיצטדיון ברמלה 0:3 על אנז'י מחצ'קאלה הרוסית, ואחרי שמחקה הפסד 3:2 מהמשחק הראשון, השיגה את הכרטיס לשלב הבא של המפעל. המצטיין במשחק היה החלוץ אדוארדו גררו, שכבש שלושער.

מאמן הקבוצה הבוגרת, ולאדן איביץ', נכח במשחק, לצד חבר ההנהלה ברק יצחקי והמנכ"ל בן מנספורד. יש לציין כי מדובר במסלול מקביל למפעל המרכזי של ליגת האלופות לנוער, שכולל בשלב הבתים את הקבוצות הבכירות ביבשת. כעת מחכים הצהובים ליריבה הבאה: המנצחת במפגש בין מאריבור מסלובניה לסיגמה אולומוץ מצ'כיה. אם מכבי תל אביב תעפיל סיבוב נוסף - היא כבר תפגוש בשלב הפלייאוף יריבה בכירה, שסיימה במקום השני בשלב הבתים. המנצחת במפגש הזה תעלה לשמינית הגמר.

המאמן גיא צרפתי אמר בסיום לאתר הרשמי: "אני חושב שהגענו להמון מצבים והיינו צריכים להבקיע מהם. היינו יכולים להכריע את המשחק כבר בחצי הראשון. לקראת הסוף היתה עייפות, הם הגיעו לכמה מצבים אבל השוער אור יצחק עשה עבודה טובה. בסופו של דבר הראינו עליונות, עלינו שלב בצדק, מגיע לנו ומגיע לשחקנים האלה לשמוח פה היום.

"תמיד כיף שיש אווירה ואוהדים. השחקנים היו שמחים לראות גם את החבר'ה ממחלקת הנוער באים לעודד אותם. אני חושב שזה מראה לאותם ילדים שיש לאן להגיע ולשאוף לבמה הזו, הלוואי ויהיו לנו עוד דברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully