וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים ביציע וכוחות מתוגברים: בליברפול מתכוננים לכוכב האדום

משטרת מרסיסייד מנהלת מבצע לקראת המשחק בליגת האלופות. על האוהדים הסרבים נאסר להגיע לאנפילד, אבל קיים חשש שהם יתעלמו מהעונש

AP

בווידאו: עימותים בין אוהדי פ.ס.ז' והכוכב האדום בתחילת החודש

כוחות המשטרה בליברפול נערכים בכוחות מתוגברים למשחק הערב (רביעי, 22:00) בין הקבוצה המקומית לכוכב האדום בלגרד בשלב הבתים של ליגת האלופות. על האוהדים הסרבים נאסר להגיע למשחק, אבל במרסיסייד חוששים שכמה מאות ינסו בכל זאת להגיע לאנפילד ומתכוננים לתרחיש שעלול להפוך לאלים.

אופ"א אסרה על מכירת כרטיסים לאוהדים של הכוכב האדום בלגרד גם למשחק החוץ שלה נגד פריס סן ז'רמן בתחילת אוקטובר, אבל זה לא מנע מכ-1,000 סרבים להגיע לפארק דה פראנס. אם זה לא מספיק, הם הדליקו ביציעים אבוקות - דבר שצפוי לגרור קנס כבד.

בסוף אוגוסט הכוכב האדום נפרדה מרד בול זלצבורג ב-2:2 דרמטי באוסטריה ועלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה אחרי 26 שנה. האוהדים הרבים שליוו את הקבוצה, פלשו לכר הדשא, הדליקו אבוקות ו"דאגו" לכך שהמועדון יעמוד לדין. העונש היה איסור על הגעה לשני משחקי חוץ, אבל במשחק בפריס הם התעלמו מהעונש.

משטרת מרסיסייד כבר מנהלת קשר קבוע עם משטרת סרביה והסדרנים באנפילד קיבלו הוראות מיוחדות לטיפול באוהדים סרבים בתוך האצטדיון - אם יהיו כאלו. בתקשורת האנגלית הגדירו את ההכנה של כוחות הביטחון כ"מבצע" של ממש וביציעים יוצבו שוטרים סמויים.

אוהדי הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
אוהדי הכוכב האדום בלגרד בפריס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully