וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סיריס: בוסטון ב-0:1 על הדודג'רס

הומראן בן שלוש ריצות של המחליף אדוארדו נונייז באינינג השביעי סידר לרד סוקס צעד ראשון בדרך לתואר. קלייטון קרשאו וכריס סייל אכזבו, משחק ענק לאנדרו בנינטנדי

אדוארדו נונייז בוסטון רד סוקס חוגג. AP
פצצה למפלצת הירוקה. נונייז/AP

בוסטון עשתה הלילה (בין שלישי לרביעי) צעד ראשון לאליפות, כאשר פתחה את הוורלד סיריס עם 4:8 ביתי בפנווי פארק על לוס אנג'לס דודג'רס ועלתה ל-0:1 בסדרה.

קרב האימתנים בין כריס סייל לקלייטון קרשאו הבטיח הרבה, אך קיים מעט, כאשר המגיש של בוסטון שסבל מפציעה ביזארית בשבוע החולף וזה של הדודג'רס שפישל לא מעט לאורך קריירת הפלייאוף שלו, שרדו רק ארבעה אינינגים לפני שהוחלפו.

הגרביים פתחו עם צמד ריצות באינינג הראשון מסינגלים של אנדרו בנינטנדי (במשחק ענק של ארבע חבטות) וג'יי מרטינז, אך הומראן של מאט קמפ צימק באינינג השני ומני מצ'אדו, שנוא הקהל המקומי (זכר לימיו בבולטימור), איזן עם סינגל בשלישי. מרטינז החזיר את היתרון בתחתית האינינג, אבל מצ'אדו שוב היה שם וקבע 3:3 באינינג החמישי.

בתחתית האינינג החמישי, הדודג'רס הסתבכו ובוסטון, שניצלה מדאבל פליי שהיה גומר את האינינג, השיגה צמד ריצות יקרות, בעיקר בזכות סינגל של רפאל דברס. אחרי שמצ'אדו צימק עם ה-RBI השלישי שלו במשחק, הגיע הרגע המכריע. אדוארדו נונייז עלה כפינץ' היטר במקום דברס והעיף פצצה של שלוש ריצות אל המפלצת הירוקה.

מזה הדודג'רס כבר לא התאוששו והם ינסו להשוות את הסדרה במשחק 2, שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (3:09) גם כן בפנווי פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully