וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מר בונוצ'י ומר קייליני יכולים להעביר שיעורים בהרווארד על עבודת הגנה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד החמיא לבלמי יובנטוס אחרי ההפסד הביתי ושלח מסר נוסף להנהלה. קייליני: "יכולים להצטער שזה רק 0:1"

עריכת וידאו: מתן חדד

יובנטוס סיפקה אמש (שלישי) עוד מפגן כוח, כאשר ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד והבטיחה כמעט בוודאות את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו אמנם לא כבש הפעם בחזרה שלו לתיאטרון החלומות, אבל רק כי דויד דה חאה מנע זאת ממנו בסדרת הצלות. פאולו דיבאלה הכריע את המשחק ולראשונה אי פעם הצליחה אלופת איטליה לנצח חמישה משחקי חוץ רצופים בליגת האלופות.

בצד השני, מנצ'סטר יונייטד ספגה הפסד ביתי רביעי מתוך 13 המשחקים האחרונים שלה באולד טראפורד בכל המסגרות - כמות הפסדים שנחלה לפני כן ב-81 משחקים. לקבוצה של ז'וזה מוריניו יש רק ניצחון אחד בשבעת משחקיה האחרונים.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
פאולו דיבאלה העניק ליובנטוס 0:1 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד
ריאל מדריד ניצחה בקושי, מנצ'סטר סיטי הביסה, ניצחון דרמטי לאייאקס
באיירן מינכן ניצחה 0:2 ביוון את א.א.ק אתונה, נקודה היסטורית ליאנג בויז

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. רויטרס
ליובנטוס יש שאיפות גדולות, וליונייטד אין? ז'וזה מוריניו עם מסימיליאנו אלגרי/רויטרס

ז'וזה מוריניו דיבר על ההבדלים בין מנצ'סטר יונייטד שלו לבין יובנטוס ש"רוצה את כל השחקנים הטובים בעולם ויש לה שאיפות גדולות", במעין ביקורת נוספת על אד וודוורד והנהלת השדים האדומים. עוד אמר הפורטוגלי: "ידענו מראש שזה יהיה קרב נגד ולנסיה על הכרטיס השני. מר בונוצ'י ומר קייליני יכולים להעביר שיעורים בהרווארד על עבודת בלמים. פנטסטי, פשוט פנטסטי".

לוק שואו אמר בסיום ש"לא הגיע לנו להפסיד. במשחקים האחרונים שיחקנו טוב מאוד במחצית השנייה, אנחנו צריכים לפתוח משחקים בצורה הזאת. אני חושב שבמחצית הראשונה נתנו להם יותר מדי כבוד, נתנו להם לשחק בקלות מדי. לפחות ולנסיה לא ניצחה, עכשיו נצטרך לנסוע לטורינו ולהביא משם תוצאה".

מסימיליאנו אלגרי התגאה בקבוצה שלו, שהחזיקה בכדור 70 אחוזים מהזמן: "זו הייתה הופעה קבוצתית טובה ואנחנו ראויים לניצחון. נגד גנואה עצרנו מוקדם מדי ונענשנו על כך. הפעם לא איבדנו את הכדור בקלות ולא היינו סטטיים. יש התקדמות מתמדת בקבוצה. היום השחקנים קראו את המשחק כמו שצריך ותקפו בדיוק בזמן".

ג'ורג'ו קייליני, בלמה של יובנטוס, סיכם: "הייתה לנו מחצית ראשונה נהדרת, אנחנו יכולים רק להצטער שהשגנו רק 0:1. היינו מעט עייפים וסטטיים מדי במחצית השנייה, אני בטוח שנלמד מזה ונשתפר בהמשך. זה שלב מוקדם של העונה. אני לא יכול לשחק כמו ששיחקתי לפני 10 שנים, אבל אני קורא את המשחק יותר טוב וזה מאפשר לי לחסוף אנרגיה ולהישאר חד לרגעים החשובים".

פאולו דיבאלה כובש שער הניצחון אמר בסיום: "היינו חכמים אמוד במשחק שלנו ושיחקנו טוב, הגנו עם עוצמה בדקות האחרונות. בשנים האחרונות אנחנו צוברים ביטחון. אנחנו יודעים מה אנחנו יכולים לעשות ומה הסיבה שלא ניצחנו לפני כן. עכשיו אנחנו חייבים להמשיך ככה והתוצאות יגיעו".

דיבאלה, שבעונה שעברה כבש בוומבלי מול טוטנהאם, הוסיף: "זה היה בלתי נשכח לכבוש באצטדיון כמו אולד טראפורד. אני ממש שמח. זה מזכיר לי את הגול בוומבלי, בגלל שאלו אצטדיונים שאתה גודל וחולם לשחק בהם. יובנטוס גם לא ניצחה פה הרבה שנים וזה בונוס".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully