וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תקלה מבעיתה במדרגות הנעות, עשרות אוהדים נפצעו ברומא

כ-20 אוהדים נפצעו בתחנת רכבת תחתית ברומא אחרי קריסה של המדרגות הנעות. צפו בתמונות הקשות

רויטרס

תקלה במדרגות הנעות בתחנת רכבת תחתית ברומא גרמה לפציעתם של עשרות אוהדי כדורגל הערב (שלישי) בבירת איטליה. משטרת איטליה אישרה כי לפחות 20 בני אדם נפצעו היום בתקרית הקשה, שהתרחשה בתחנת רפובליקה במרכז העיר רומא. על פי עדים במקום, מספר הפצועים גדול בהרבה.

רוב הפצועים הם אוהדי צסק"א מוסקבה הרוסית, שהגיעו לרומא על מנת לצפות בקבוצתם במשחק מול רומא המקומית במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות. אחד הפצועים "במצב קשה".

על פי הצילומים מהמקום, המדרגות הנעות נראות עמוסות וצפופות, כשלפתע הן מאבדות שליטה ודוהרות מטה במהירות גבוהה מאוד, בתמונות מעוררות אימה. בעקבות התקלה החמורה, בחלק התחתון של המדרגות נערמו עשרות אנשים זה על זה, שחלקם אף נלכדו בין לוחות הפלדה של המדרגות. על פי חלק מהדיווחים, רגלו של אדם אחד נקטעה. כמו כן, בתמונות נראים אנשים שמזנקים מחוץ לדרגנועים הדוהרים.

ב"לה רפובליקה" האיטלקי נכתב שהתקלה במדרגות הנעות קרתה אחרי שאוהדי הכדורגל ששרו ורקדו בקריאות עידוד קפצו ללא הפסקה וגרמו לעומס גדול, ולכן לנזק. ראשת עיריית רומא וירג'יניה ראג'י הגיעה למקום ואמרה: "ממה שעדי ראייה אומרים, נראה שהרבה אוהדים קפצו ורקדו על המדרגות".

צפו באירוע

אוהד צסק"א מוסקבה מפונה לאחר תאונה של מדרגות נעות לפני המשחק מול רומא. רויטרס
תמונות קשות מרומא/רויטרס
מדרגות נעות בעיר רומא, תקלה גרמה לפציעה של עשרות אוהדי צסק"א מוסקבה. רויטרס
סיוט אמיתי. המדרגות/רויטרס
אוהדי צסק"א מוסקבה פצועים תחנת רכבת רומא. רויטרס
עשרות פצועים. רומא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully