וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: המשלחת הישראלית קיבלה את היתרי הכניסה לאבו דאבי

נבחרת הג'ודו קיבלה את הוויזה להופעה ההיסטורית, יו"ר האיגוד פונטי: "אין ספק שיש כאן משהו מיוחד ומרגש". וגם: הציפיות המיוחדות משגיא מוקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
היו"ר מתרגש. פונטי, בשנה שעברה/מערכת וואלה, צילום מסך

נבחרת ישראל בג'ודו קיבלה הערב (שלישי) את היתרי הכניסה לאבו דאבי, ו-11 הג'ודאים ימריאו מחר בבוקר לתחרות הגרנד סלאם שתיפתח בשבת הקרובה. הפעם, כידוע, יזכו הג'ודאים לעלות על המזרן שסמל של דגל ישראל על החליפות שלהם.

כזכור, לפני שנה לא יצאו הג'ודאים בזמן בגלל בעיות בוויזה, וחזרו יום אחרי יום לנתב"ג עד שטסו בסופו של דבר. מחר תטוס המשלחת דרך ירדן, כאשר אנשי אבטחה ילוו את הג'ודאים מהארץ, וגם באבו דאבי ימתינו להם אנשי ביטחון מקומיים שיסייעו במידת הצורך.שרת התרבות והספורט מירי רגב תצטרף למשלחת מחרתיים.

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי אמר הערב: "אני בדרך כלל לא מערב פוליטקה וספורט ובורח מזה כמה שאני יכול, אבל אין ספק שיש כאן משהו מיוחד ומרגש, כשאני יודע שבתחרות הקרובה באבו דאבי נתחרה בפעם הראשונה עם כל הסימנים של מדינת ישראל".

בנושא המקצועי אמר פונטי: "נצא שישה ג'ודאים וחמש ג'ודאיות. טל פליקר יישאר בארץ, הוא זקוק למנוחה אחרי שעשה אליפות עולם די טובה. אני מצפה להגברת קצב מצדו של שגיא מוקי. שגיא עלה לקטגוריית משקל של עד 81 ק"ג מיד אחרי המשחקים האולימפיים, הוא עשה כמה טורנירים טובים, אבל עכשיו זה המאני טיים לקראת טוקיו בעוד פחות משנתיים, ואני מקווה שישיג תוצאות טובות במשקל החדש שלו, שדורש אלמנטים שונים מה שהוא היה זקוק להם בעבר כאשר התחרה במשקל עד 73 ק"ג".

בנבחרת הגברים יהיו מלבד מוקי גם אורי ששון, פיטר פלצ'יק, לי קוכמן, ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול. בנבחרת הנשים, שמודרכת על ידי שני הרשקו, יתחרו גפן פרימו (שזכתה השבוע במדליית הכסף באליפות העולם לנוער), שירה ראשוני, נועה מינצקר, גילי כהן ותמנע נלסון לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully