וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: נס ציונה רוצה לקטוע את רצף ההפסדים נגד דן בוש

23.10.2018 / 17:27

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות ינסו הכתומים לחזור למסלול הניצחונות מול ההולנדים (19:00, חמש פלוס) שפתחו את שלב הבתים של היורופקאפ בניצחון ביתי מרשים ב-33 הפרש

one

עירוני נס ציונה תארח מחר (רביעי) את דן בוש ההולנדית במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של היורופקאפ (19:00, שידור ישיר בחמש פלוס). הקבוצה של נדב זילברשטיין מגיעה למשחק לאחר הפסד במחזור הפתיחה לסראטוב ברוסיה, ואילו הקבוצה ההולנדית הביסה את פרדוביצה הצ'כית בהולנד ב-33 הפרש.

לנס ציונה מאזן לא מעודד של ארבעה הפסדים רצופים, שניים במסגרת המקומית ושניים נוספים באירופה, כשבמחזור האחרון הכתומים לא יכלו להפועל ירושלים ופיגרו ביותר מ-20 הפרש כבר במחצית הראשונה. למרות זאת, בקבוצה לקחו את ניסיון הקאמבק שלהם מהמשחק כדבר חיובי, ומקווים שהיכולת המשופרת במחצית השנייה נגד ירושלים תשתקף נגד הקבוצה ההולנדית. גארי בראון, שלא התלבש נגד ירושלים, יחזור לסגל.

הקבוצה ההולנדית של איביצה סקלין הקרואטי עלתה לשלב הבתים ביורופקאפ רק בזכות היותה אחת המפסידות הטובות ביותר במוקדמות. דן בוש מחזיקה בארבעה שחקנים אמריקאים, אף אחד מהם לא ברמה הגבוהה של אירופה, כשאחד השמות המעניינים הוא הפורוורד סטיבן קוק, שהפציץ 24 נקודות בניצחון במחזור הראשון. אחד השמות המוכרים בקבוצה הוא הגארד הבריטי ממוצא הולנדי דבון ואן אוסטרום, שהגיע הקיץ לקבוצה אחרי שהיה שייך במשך שבע שנים לבאסקוניה, אך מעולם לא שיחק בשורות הקבוצה.

גארי בראון שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
ברוך השב. בראון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully